נדל"ן ותשתיות

אלקטרה נדל"ן: גידול של 200% ברווח הנקי לרבעון השני

אלקטרה נדל"ן מיישמת בהצלחה רבה את המודל העסקי כשותף מנהל בתחום הדיור להשכרה בארה"ב מנכ"ל אלקטרה נדל"ן: "אנו מסכמים את הרבעון השני עם גידול משמעותי בהכנסות וברווח הנקי"
אריאל נוי | 
גיל רושינק (צילום אורן קהן)
חברת אלקטרה נדל"ן, מקבוצת אלקו ובניהולו של גיל רושינק, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2021.
תוצאותיה הכספיות של החברה משקפות את פעילותה של החברה בתחום הנדל"ן המניב, באמצעות פעילות מקבצי הדיור בארה"ב, שבה החלה להשקיע מאז תחילת שנת 2016, כאשר הכריזה על האסטרטגיה החדשה שלה, ולצד זאת נכסים שנותרו בבעלותה בגרמניה, בהודו ובישראל שהם נכסי אסטרטגיית המימוש.
החברה מציגה גידול של 200% ברווח הנקי לרבעון השני של שנת 2021 לכ – 87.9 מיליון שקל  ההכנסות ברבעון השני של שנת 2021 זינקו פי 4 לכ-162 מיליון שקל. ה-NOI (100%) במחצית הראשונה של שנת 2021 מנכסים מנוהלים מפעילות מקבצי הדיור בארה"ב עלה בכ-15% לכ-123 מיליון דולר.
ה-Same Property NOI (100%) במחצית הראשונה של שנת 2021 עלה בכ-11% לכ-108 מיליון דולר. החברה מנהלת הון נכון להיום של כ-2.4 מיליארד דולר של משקיעים מישראל ומהעולם. באמצעות 4 קרנות השקעה פעילות ועסקאות משותפות. שווי תיק הנכסים המנוהלים (100%) בארה"ב ממשיך לצמוח ומוערך ליום 30.6 בכ-19.3 מיליארד שקל דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בסך של 20 מיליון שקל.
גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן: "אנו מסכמים את הרבעון השני עם גידול משמעותי בהכנסות וברווח הנקי. עיקר הגידול בהכנסות מיוחס למרכיב דמי ההצלחה (Promote) אשר מבטא את חלקה של החברה כשותף מנהל (GP) בפעילותנו בארה"ב. לאחרונה עדכנו על מספר מימושי נכסים בשיעור תשואה שנתי (IRR) גבוה של מעל 20% ברמת הנכסים."
רושינק מוסיף כי תוצאות אלו משקפות את המודל העסקי של אלקטרה נדל"ן בתחום הדיור להשכרה בדרום מזרח ארה"ב. לדבריו זהו אזור הנהנה מנתוני הגירה חיובית, נתוני תעסוקה גבוהים ושיעורי מס נמוכים. "תיק הנכסים של אלקטרה נדל"ן ממשיך לצמוח ומונה כ-39 אלף דירות להשכרה ומוערך לסוף הרבעון השני בשווי של למעלה מ-19 מיליארד שקל. אנו ממשיכים לפעול להגדלתו באופן התואם את אסטרטגיית החברה ואשר יציף ערך לבעלי המניות שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה