השוק

מלחמה בשוק המיזוג: ניופאן וחברת נדל"ן הקימו חברה חדשה

שחקנית חדשה בתחום מיזוג האוויר: דניה, ענקית הבנייה והתשתיות, וניופאן, יבואנית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל חוברות להקמת חברה משותפת למוצרי מיזוג אוויר
מערכת ice |  1
דניה וניופאן במעמד החתימה (צילום דניה)
דניה, חברת הבנייה והתשתיות הגדולה בישראל, מקבוצת לפידות קפיטל, וניופאן, יבואנית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל הודיעו היום, כי השתיים מקימות חברה משותפת בתחום מיזוג האוויר. ניופאן יוצגה בעסקה על ידי עורכת דין ונדה פיינברג ממשרד נתן, מאיר ושות' ודניה יוצגה על ידי עו"ד גדי גראוס ממשרד שיבולת.
החברה המשותפת, שבראשה יעמוד ארז יובל, תוחזק על ידי החברות בחלקים שווים (50%), ותעסוק ביבוא,  קנייה, שיווק, הפצה, הנדסה, שירות ומכירה של מוצרי מיזוג אוויר.
בכוונת החברה המשותפת להגדיל את היצע הפתרונות בתחום מיזוג האוויר, ובכלל זה תשווק את מוצריהם של ענקי מיזוג עולמיים וספקים מובילים בעולם וכן תשיק קו מוצרים ביתיים ומערכות לשוק המסחרי בטכנולוגיית VRF ומיני VRF, בין היתר, תחת מותג פרטי שיפותח על ידה.
 
הקמתה של החברה המשותפת תאפשר את הרחבת פעילותה של דניה לפעילויות נוספות, משיקות ומשלימות לתחומי פעילותה כיום ותאפשר לניופאן להרחיב את נוכחותה בשוק מיזוג האוויר בו היא פעילה מזה שנים רבות. השותפות בין החברות, תוך מקסום החוזקות של כל אחת מהן – ניופאן בתחום ייבוא מוצרי הצריכה והשירות ודניה באמצעות נגישות לפרויקטים קבלניים – תביא ליתרון משמעותי ולהצלחת הפעילות.
על פי הערכות ניופאן, שוק מיזוג האוויר בישראל מגלגל כ-3 מיליארד שקל בשנה, כאשר בכל שנה מותקנות כ-800,000 מערכות מיזוג אוויר חדשות. הקטגוריה הצומחת ביותר בתחום המיזוג בעולם כולו ובישראל בפרט, הינה קטגוריית המערכות המבוססות על טכנולוגיית VRF, המאפשרות חיבור של מספר רב של יחידות פנים (מאיידים) ליחידת חוץ אחת (מעבה), בקרת טמפרטורה מדויקת ונפרדת לכל חלל וחדר, חיסכון אנרגטי משמעותי, חיסכון בהוצאות חשמל ופעולה שקטה במיוחד. כמו כן, מערכות מיזוג הפועלות בשיטת VRF פופולאריות מאד גם בתחום המסחרי ומאפשרות שליטה ובקרה מרכזית יעילה.
צביקה גיור, יו"ר ניופאן, מסר: "החיבור בין ניופאן לדניה הינו חדשני וייחודי, אולם כשמביטים לעומק הדברים, ניתן להגיע למסקנה שמדובר בחיבור טבעי שייצור ערך רב ללקוחות החברה ולהצלחת פעילותה. ניופאן תביא אתה למיזם קשרי מסחר עם היצרנים המובילים בעולם, ניהול שרשרת אספקה יעילה ומערך שרות והנדסה מעולים. המומחיות שלנו בשוק החשמל ופיתוח מותגים פרטיים, יאפשר לחברת המזגנים החדשה  להציע את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים הטובים ביותר. דניה, כחברת בנייה מהגדולות בישראל, תביא את הניסיון הרב, הידע העצום והקשרים העסקיים הענפים שלה בישראל ומחוצה לה בתחום הבנייה והנדל"ן. אני סמוך ובטוח שביחד נצליח לייצר מותג חזק ומוביל בשוק המזגנים תוך שנים ספורות ולהביא לשוק חדשנות ואטרקטיביות".
רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה, אמר: "אנחנו שמחים וגאים בשיתוף הפעולה החדש שלנו עם חברת ניופאן שהינה היבואנית הגדולה ביותר למוצרי חשמל ואלקטרוניקה בישראל. מדובר במהלך טבעי עבור דניה, שפועלת כבר שנים בתחום מיזוג האוויר, מערכות ואינטגרציה, במסגרת הפרויקטים אותם היא מבצעת. איתנותה של דניה מאפשרת לה להתפתח ולהתרחב גם לתחומי פעילות נוספים, ואנו מצפים שיחד עם ניופאן נחולל שינוי של ממש בתחום מיזוג האוויר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תפסת מרובה.
    ארז 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ענף עמוס
    סגור