השוק

משפחת נמרודי בפרויקט ענק: זה המתחם שתקים הכשרת הישוב

חברת הכשרת הישוב תקים פרויקט התחדשות עירונית ברמלה שיכלול, בין השאר, יותר מ-3,000 דירות וכ-13 אלף מ"ר של שטחי מסחר ומשרדים. החברה מעריכה כי הרווח הגולמי בפרויקט יסתכם ביותר מרבע מיליארד שקל

איתמר כהן |  4
דניאל נמרודי, עופר נמרודי (צילום רובי קסטרו, יחצ, TOTEMׂ)
חברת הכשרת הישוב התחדשות עירונית, בראשות עופר נמרודי, הודיעה היום (ראשון) כי תקים פרויקט ענק בתחום ההתחדשות העירונית ברמלה - במתחם הממוקם בין הרחובות שדרות בן גוריון, יהודה שטיין, שדרות דוד רזיאל וא.ס. לוי.
הפרויקט - המשתרע על כ-160 דונם - צפוי לכלול 3,082 דירות, מהן 2,482 חדשות ו-600 דירות לעיבוי חיזוק, וכן כ-7,500 מ"ר של שטחי מסחר, כ-5,600 מ"ר של משרדים, מבני ציבור ושטחים נוספים. הקמת שלב א' בפרויקט, שיכלול 270 דירות, תחל בראשית 2023.
 
התוכנית קיבלה את אישור מועצת העיר רמלה, ובמהלך החודש צפויה הוותמ"ל לדון בהפקדת התוכנית להתנגדויות הציבור. במסגרת הפרויקט, שעל תכנונו אמון משרד האדריכלים בר-לוי אדריכלים ומתכנני ערים, ייהרסו כ-528 יחידות דיור ישנות.
החברה מעריכה כי הרווח הגולמי בפרויקט יסתכם בכ-270 מיליון שקל. הפרויקט הוא אחד מארבעת הפרויקטים הכלולים בהתקשרות האסטרטגית של הכשרת הישוב עם קבוצת מנורה מבטחים, שבמסגרתה תשקיע מנורה בהון העצמי של הפרויקט לצד הכשרת הישוב.

הפרויקט המתוכנן ברמלה (הדמיה: TOTEMׂ)
דניאל נמרודי, מנכ"ל הישוב החדש מקבוצת הכשרת הישוב, מסר כי "הפרויקט ברמלה נהנה ממיקום אסטרטגי הכולל נגישות תחבורתית גבוהה, לצד קרבה למוסדות חינוך, פנאי ותרבות. הפרויקט, שעשיר בגינות ציבוריות לרווחת התושבים, ישנה את אופי האזור כולו".
הכשרת הישוב, שבשליטת משפחת נמרודי ומנוהלת על ידי עופר נמרודי, נסחרת בתל אביב בשווי של כ-1.9 מיליארד שקל. החברה פועלת בתחום ייזום והשכרת נכסים מניבים בישראל, בפולין ובגרמניה, וכן בתחום ייזום למגורים בפולין והתחדשות עירונית בישראל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תגובה נגד האתר לא מתפרסמת ?? (ל"ת)
    טומי 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    צריך להזמיו תור לכתבה ?
    טומי 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידיעה מיום ראשון מתפרסמת ביום רביעי 3 ימי מסחר עם עליות בלתי מוסברות בבורסה מתבררים עכשיו, מזכיר את ימי הסוס ועגלה.
    סגור
  • 2.
    חחחחחחיי
    ששון 01/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    500 מטר מגואריש. הכפר הכי מסוכן במדינה.
    סגור
  • 1.
    לא מבין.אם כל כך הרבה
    לא מבין 01/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין עם כל כך הרבה פרויקטים בגדלים כל כך גדולים יוצאים אז איך זה שאין מספיק דירות לאנשים.כל יום מופעים עוד ועוד.וזה לא מספיק?
    סגור