השוק

אספן גרופ מגדילה את הדיווידנד, כמה יקבלו בעלי המניות?

חברת הנדל"ן המניב, בראשות גיא פרג, עידכנה את מדיניות חלוקת הדיווידנד - והזניקה ב-40% את שיעור חלוקת הרווחים לעומת השנה שעברה. אספן גרופ נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-655 מיליון שקל

איתמר כהן | 
גיא פרג, יו"ר דירקטוריון אספן גרופ (צילום אספן גרופ)
חברת הנדל"ן המניב אספן גרופ הודיעה היום (שלישי) כי דירקטוריון החברה החליט על מדיניות חלוקת דיווידנד בגין 2022, שבמסגרתה תחלק החברה לבעלי מניותיה 25 מיליון שקל. מדיניות זו משקפת עלייה של כ-40% בסכום חלוקת הרווחים לעומת השנה שעברה.
סכום הדיווידנד מבטא כמחצית מהחלק של בעלי המניות ב-FFO (רווח נקי תזרימי) החזוי של החברה ל-2022, המוערך ב-50 מיליון שקל. חלוקת הרווחים מייצגת תשואת דיווידנד של כ-3.9% ביחס למחיר הפתיחה של מניית אספן גרופ הבוקר, שהסתכם ב-10.23 שקל.
 
השבוע דיווחה אספן גרופ גם על הסכם שחתמה חברה בת שלה למכירת קרקע בחדרה, בעסקה שתניב לה תזרים חופשי של כ-59 מיליון שקל, ורווח של כ-13 מיליון שקל. בנוסף, החברה הודיעה כי חברת הבת פאי סיאם, הפועלת בתחום המלונאות, הגישה טיוטת תשקיף להנפקת איגרות חוב בבורסה בתל אביב, וכי בכוונתה לפעול גם לגיוסי הון.
אספן גרופ נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-655 מיליון שקל. נכון לדצמבר האחרון, החברה מחזיקה בתשעה מלונות וב-16 נכסים מניבים בישראל, וכן ב-18 נכסים מניבים בהולנד. הכנסותיה של החברה הסתכמו בתשעת החודשים הראשונים של 2021 בכ-142.6 מיליון שקל, לעומת כ-143.2 בתקופה המקבילה ב-2020.
גיא פרג, יו"ר דירקטוריון אספן גרופ, מסר כי "העלאת סכום החלוקה היא נגזרת של הצפי לצמיחה בעסקיה וברווחיה של אספן גרופ, בעקבות הרחבת הפעילות בהולנד ובישראל, והיא מייצגת כ-50% מה-FFO הצפוי ל-2022. נמשיך לפעול ליצירת ערך עבור בעלי המניות שלנו ולשיתופם בהצלחת החברה וברווחיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה