השוק

אלביט כבשה את שבדיה: זה הפרויקט המלכותי שתבצע

אלביט מערכות שוודיה זכתה בחוזה לספק מערכות ניהול קרב לחיל הים המלכותי השוודי, החוזה, שהנו בסכום שאינו מהותי לאלביט מערכות, יבוצע על פני תקופה של 34 חודשים
מערכת ice |  3
בצלאל מכליס (צילום ישראל סאן)
אלביט מערכות הודיעה היום (חמישי) כי בהמשך להליך תחרותי, החברה הבת השוודית שבבעלותה, Elbit Systems Sweden AB. זכתה בחוזה ממנהל הרכש השוודי לאספקת מערכות לניהול קרב מסוג Albatross עבור חיל הים המלכותי של שוודיה. החוזה, שהנו בסכום שאינו מהותי לאלביט מערכות, יבוצע על פני תקופה של 34 חודשים. 
אלביט מערכות שוודיה תספק את מערכת ניהול הקרב Albatross לציידות מוקשים ימיים מסוג Spårö של חיל הים המלכותי השוודי. Albatross היא מערכת מדרגית (scalable) בארכיטקטורה פתוחה ומבוססת על פלטפורמת E-CIX של החברה. מערכת לניהול הקרב Albatross מאפשרת למפקדים ולמפעילים לקבל תמונה מבצעית אחודה המתאמת בין גילוי תת-מימי לבין עקיבת שטח בהתבסס על נתוני זמן אמת, וידאו סטרימינג ונתוני חוזי, ובכך מרחיבה את המעטפת המבצעית, מגדילה את הגמישות ומאפשרת קבלת החלטות אפקטיבית בביצוע משימות לנטרול מוקשים ימיים.

 קרדיט: אלביט מערכות
טוביאס וונברג, מנכ"ל אלביט מערכות שוודיה, אמר: "אנו מעריכים את האמון מצד מנהל הרכש השוודי וכוחות הביטחון של שוודיה בפתרונות שלנו. אלביט מערכות רואה גידול הולך וגובר בדרישה לפורטפוליו הימי מתוצרתה, עם הצטרפותה של זכיה זו לחוזים נוספים שהוענקו לאחרונה מלקוחות ימיים באירופה ואסיה-פסיפיק". 
רקע נוסף על יכולות המענה המבצעי של אלביט מערכות בתחום הימי. אלביט הרחיבה בשנים האחרונות את יכולות המענה המבצעי בזירה הימית למגוון רחב של תרחישים. במהלך 3 השנים האחרונות החברה פרסמה מספר חוזים ובניהם: פיתוח ואספקת מאמן חדש למפעילי מערכות ניהול קרב בבית הספר העתידי לצוללות בצי המלכותי הבריטי.
 
בנוסף, אלביט מערכות רכשה את Sparton Corporation, חברה אמריקנית שהנה מפתחת, מייצרת וספקית מובילה של מערכות אלקטרוניות התומכות בלחימה תת-ימית עבור חיל הים האמריקני וצבאות של בנות ברית של ארצות הברית
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ה0מולסטינים כבר ידאגו להכשיל את זה. (ל"ת)
    אנה 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מה שבטוח שלגאונה כמוך אין כל קשר לפרויקט (ל"ת)
    אבי 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הזבלים יגיבו בצורה ארסית (ל"ת)
    ביביסט דוחה ורעיל 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור