השוק

הקרן הישראלית עם גיוס עצום של 300 מיליון דולר

אנטרי קפיטל קרן ההון סיכון הישראלית הודיעה על סגירת קרנות וגיוסים של 300 מיליון דולר. סך הנכסים המנוהלים באנטרי קפיטל - מיליארד דולר. עדי גוזס קודמה ותהיה שותפה בקרנות הישראליות של אנטרי
מערכת ice | 
צוות אנטרי (צילום David Grab)
אנטרי קפיטל (Entrée Capital), קרן הון סיכון גלובלית, מודיעה היום (שלישי) על סגירת קרן רביעית לחברות Early Stage המתמקדות בישראל וקרן לחברות early growth (צמיחה מוקדמת), השנייה שלה בישראל. הגיוסים הנוכחיים מסתכמים ב-300 מיליון דולר בהתחייבויות חדשות, המביאים את סך הנכסים המנוהלים של Entrée Capital למיליארד דולר.
הקרנות החדשות ישקיעו בעיקר בתחומים של DeepTech, FinTech, SaaS, Web 3.0 (Crypto/Blockchain), Data/Cloud Infrastructure ו-DevOps, נוסף להזדמנויות Consumer ו Foodtech שבהן הקרן מתמחה. הקרן Entrée Capital Israel Early Stage Fund IV תספק מימון pre-seed ו- seed לסטארטאפים ישראלים, בעסקאות של 500 אלף דולר עד 6 מיליון דולר. הקרן Israel Early Growth Fund II תתמקד בעיקר בסבבי A ו-B, עם השקעות של 5 עד 15 מיליון דולר, מה שיאפשר ל-Entrée Capital להצטרף ולהוביל עסקאות.
 
כמו כן, Entrée הודיעה שחברת הצוות עדי גוזס קודמה לשותפה בקרנות הישראליות של Entrée. הקריירה של גוזס החלה בשירותה ביחידת המודיעין 8200 של צבא ההגנה לישראל, ואחריה תואר B.Sc. במדעי המחשב ותואר MBA מאוניברסיטת תל אביב. בעברה המקצועי שימשה גוזס כמנהלת מוצר ולאחר מכן כמייסדת שותפה של סטארט-אפ, כאשר לפני ארבע שנים עברה לעולם ההון סיכון. 
מאז 2011, הקרנות הישראליות של Entrée Capital השקיעו בסבבי pre-seed ו- seed של סטארטאפים ישראלים וגלובלים. במהלך העשור האחרון, הקרנות הישראליות והגלובליות של Entrée Capital אפשרו 27 אקזיטים והנפקות, עזרו לבנות 15 חדי קרן (unicorns),  כאשר שההשקעות הראשונות שלה גדלו פי 40 בתוך 8 שנים.
"האמונה באנשים שרוצים לשנות את העולם היא ב-DNA שלנו, וכיזמים סדרתיים בעצמנו, אנחנו יודעים את החשיבות של נקיטת הצעדים הראשונים עם מייסדים שמשנים עולם. עם חברות כמו monday.com, Riskified, Breezometer, Classiq ואחרות, אנחנו גאים וברי מזל להשקיע החל משלב ה-Pre-Seed, לספק הון ראשוני ותמיכה, ולאחר מכן לעקוב אחר ההשקעות המוקדמות בסבבים מרובים במהלך גדילת החברות", מוסיף אבי אייל, מייסד ושותף ב- Entrée Capital.
"טביעת הרגל הגלובלית של Entrée בחברות שהשקענו בהן, כמו Cazoo, Glovo, Gusto, Coupang, Stripe ועוד, היא יתרון מרכזי שאנו מביאים לסטארט-אפים ישראלים", אומר רן אחיטוב, שותף ב-Entrée Capital. "יש לנו קשרים גלובליים נרחבים ונקודת מבט ייחודית, המאפשרת לנו להסתכל מבחוץ פנימה. אנחנו גאים להיות אחת מהקרנות הישראליות היחידות שמשקיעות בשווקים הישראליים והעולמיים יחד”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה