השוק

ליברמן: "מאמצע פברואר, הכלכלה תחזור לפעילות מלאה"

ליברמן אמר עוד כי הוא מסתכל באופטימיות על המודלים שהוצגו לו; בשבוע הבא, אמר ליברמן, תושלם החקיקה שמבטלת את ההיטל על עובדים זרים; "אנחנו לא נפקיר אף אחד. כל מי שנפגע - יקבל סיוע"
ניצן כהן | 
אביגדור ליברמן, שר האוצר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
שר האוצר, אביגדור ליברמן, שהוא גם יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו" אמר היום בישיבת הסיעה שלו בכנסת כי הוא מסתכל באופטימיות על המודלים הכלכליים שהוצגו לו ולהערכתו, בזהירות המתבקשת, מאמצע חודש פברואר, הכלכלה הישראלית תחזור לפעילות מלאה.
״היום הכנסת תאשר את החקיקה שתאפשר סיוע גם לעצמאים וגם לשכירים על ימי הבידוד וימי המחלה - חבילה בסך של 400 מליון שקל. מחר אנחנו נאשר שורה של צעדים שאמורים להקל על תזרים המוזמנים לעצמאים ולפשט את ההליכים הבירוקרטיים.
 
"כמו כן, שבוע הבא נשלים את החקיקה שתעזור למגזר העצמאי והעסקי במדינת ישראל ונביא לביטול היטל על עובדים זרים.
"אנחנו מסתכלים באופטימיות על המודלים שהוצגו לנו ובזהירות רבה אני אומר, מאמצע חודש פברואר המשק יחזור לפעילות מלאה. אני נפגש כמעט כל יום עם קבוצות ונציגי העצמאים. אני שומע שאנשים מעריכים שלמרות כל הנסיבות החלטנו שלא יהיו סגרים וקיבלנו החלטה על ביטול החל״תים. 
"עד סוף החודש תתקבל החלטה על ביטול התו הירוק מלבד קבוצות בסיכון כמו בתי אבות, מרכזי יום לקשיש וכו׳. בסופו של דבר, המשק הישראלי נמצא במצב טוב, אנחנו לא נפקיר אף אחד. כל מי שנפגע - יקבל סיוע, זה יקרה באופן אחראי ובאופן הוגן״. אמר ליברמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה