השוק

אלביט מערכות בחוזה של 16 מיליון דולר עם מכון ויצמן

אלביט מערכות תספק למכון ויצמן למדע טלסקופ שיעזור למדענים להבין טוב יותר החלל העמוק ולגלות תופעות אסטרונומיות. התכנית שתשתמש בטלסקופ מנוהלת וממומנת במשותף על ידי מכון ויצמן, סוכנות החלל הישראלית ומרכז מחקר גרמני
מערכת ice | 
אלביט (צילום ויקיפדיה)
אלביט מערכות הודיעה היום (רביעי) על זכייתה בחוזה של 16 מיליון דולר לאספקת טלסקופ חלל למכון ויצמן למדע. החוזה יהיה תחת תכנית לווין ואסטרונומיה לתצפית וחקר החלל העמוק - "ULTRASAT".
התכנית מנוהלת וממומנת במשותף על ידי מכון ויצמן וסוכנות החלל הישראלית, ומתבצעת במשותף עם מרכז המחקר הגרמני DESY. על פי הודעת אלביט, החוזה יבוצע על פני תקופה של שנתיים. אלביט מערכות תפתח, תייצר את הטלסקופ שנועד לעזור למדענים לגלות תופעות אסטרונומיות כמו סופרנובות (פיצוצי כוכבים), ולהבין יותר טוב את החורים השחורים.
 
זו אינה הפעם הראשונה שאלביט מייצרת מכשירים הקשורים לענף החלל, ולחברה יש רקורד בחוזים הקשורים למצלמות, לווינים ומכשירים אלקטרונים אחרים שייצרו לתוכניות חלל בישראל, ארה"ב, אירופה, דרום קוריאה וברזיל.
 
אורן סבג, מנכ"ל אלביט מערכות מסר בתגובה: "אנו גאים לקחת חלק במאמץ המדעי הזה ולהשאיל את היכולות והניסיון שלנו למאמץ להשתפר ולהבין את היקום. אנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם סוכנות החלל הישראלית ועם הקהילה המדעית בראשות מכון ויצמן למדע ומרכז המחקר-DESY הגרמני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה