השוק

מענקים חדשים לעסקים שנפתחו בקורונה, זו העיר שתחלק

עיריית גבעתיים ועמותת מט"י מציעות סיוע כספי לעסקים קטנים ובינוניים שנפתחו בתקופת הקורונה. רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "מתווה הסיוע גובש מתוך מטרה לתמוך בעסקים מקומיים, לחזק את החוסן האישי והקהילתי ולעודד צמיחה כלכלית במרקם העירוני
מערכת ice | 
הפרויקט בגבעתיים. הדמיה: חברת תדהר
על רקע משבר הקורונה ונתונים המשקפים את מצוקתם הכלכלית של עסקים קטנים ובינוניים, עיריית גבעתיים ועמותת מט"י חברו למהלך משותף של הענקת סיוע כספי לעסקים קטנים ובינוניים שנפתחו בתקופת הקורונה (בין התאריכים 1.6.19- 31.12.20) ולא הוגדרו כחיוניים. הגשת בקשה עד לתאריך ה- 31.3.2.
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "מתווה הסיוע גובש מתוך מטרה לתמוך בעסקים מקומיים, לחזק את החוסן האישי והקהילתי ולעודד צמיחה כלכלית במרקם העירוני, כחלק מההבנה כי העסקים המקומיים הם הלב הפועם של הכלכלה העירונית. אנו מקווים כי עסקים רבים שנפתחו בתקופת הקורונה ייגשו לקול קורא ויוכלו ליהנות מהטבה זו".
 
על העסקים לעמוד בקריטריונים הבאים: תאריך פתיחת העסק 1.6.19 ועד 31.12.20, העסק לא הוגדר כעסק חיוני בתקופת הקורונה, העסק פועל בגבעתיים ועדיין פעיל גם ביום הבקשה, לעסק מחזור כספי שנתי בין 200 אלף שקלים ל-800 אלף שקלים.
על פי קריטריונים נוספים, לעסק אין כתב אישום מהתובעת העירונית ו/או כל מניעה משפטית אחרת שהיועמ"ש תחליט, לעסק, שטעון רישיון על פי צו רישוי עסקים, יש רישיון בתוקף או נמצא בהליך תקין, וכמו כן, לעסק אישור ניהול חשבון בנק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה