השוק

מנורה נכנסת למועדוני הצרכנות בעסקה של עשרות מיליונים

חברת היי ביז הודיעה על השלמת עסקת השקעה של מנורה מבטחים, שהיקפה יגיע עד 20% ממניות החברה בשווי של 350-400 מיליון שקלים "ההשקעה מבטאת אמון בפוטנציאל העצום של החברה להמשיך ולהיות שחקן דומיננטי עבור חברות ההייטק"
מערכת ice | 
נועם בוסידן דגן רונן היי ביז (צילום יחצ הייטק זון)
חברת "היי ביז" הודיעה היום (חמישי) על השלמת עסקת השקעה של מנורה מבטחים, שהיקפה יכול להגיע עד 20% ממניות החברה בשווי של 350-400 מיליון שקלים. היי ביז הוקמה ב-2009 על ידי דגן רונן ונועם בוסידן, הייטקיסטים לשעבר המשמשים כמנכ"לים משותפים של החברה. עיקר פעילותה בניהול "הייטקזון", מועדון הצרכנות הגדול והחזק בישראל, המיועד לעובדי הייטק. המועדון מונה כ- 300 אלף עובדים מ- 1200 חברות, כשמחציתם אף מחזיקים בכרטיס אשראי של הייטקזון. את תהליך גיוס ההשקעה ליוותה פירמת מור לנגרמן.
סכום ההשקעה של מנורה מבטחים יוזרם לקופת החברה, ויאפשר להיי ביז המשך פיתוח פתרונות מתקדמים בתחום ה-HR-TECH וחוויית עובד, פיתוח פלטפורמות טכנולוגיות בתחום הארנקים הדיגיטליים וה- E-commerce וכן שיווק בחו"ל של חלק מפתרונות החברה. המחזור הכספי של החברה כיום נאמד במאות מיליוני שקלים בשנה.
על פי הערכות בשוק, אתר ה- E-commerce של מועדון הייטק זון הוא אחד מאתרי הסחר הגדולים בישראל וכולל תפעול של מערך לוגיסטי מלא של מאות אלפי הזמנות בשנה. בהתאם לאופי הקהל של המועדון, כרטיס האשראי של הייטקזון מעניק הטבות ייחודיות בקניות בחו"ל ובאתרי אונליין גלובליים, כולל עמלת המרת מט"ח הנמוכה בשוק, בסך 1% משער המטבע.
נוסף לניהול מועדון הייטקזון, חברת היי ביז מנהלת מועדוני עובדים, פרויקטי מתנות ופעילויות רווחה לעובדים במאות חברות בישראל. במסגרת פעילויות ה- E-commerce והמתנות של החברה, מתופעלות מעל מיליון הזמנות בשנה בתפעול לוגיסטי מלא של החברה, כולל מוצרי חשמל, גאדג'טים, שוברים וחוויות.
נועם בוסידן, מייסד ומנכ"ל משותף, היי ביז: "אנו שמחים מאוד לצרף את מנורה מבטחים כשותף בחברה. ההשקעה של מנורה מבטחים מבטאת אמון בפוטנציאל העצום של החברה להמשיך ולהיות שחקן דומיננטי עבור חברות ההייטק ועובדיהן.  המהלך יאפשר לנו להגדיל את ההשקעה במוצרים טכנולוגיים מתקדמים לעולמות ה-HR, להעמיק את הצעות הערך לחברי המועדון, ולהמשיך לגדול באופן אורגני וגם דרך השקעות ורכישות של חברות בתחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה