השוק

מנורה מבטחים זכתה בפרס עולמי על "פרישה דיגיטלית"

השירות שמאפשר ללקוחות החברה לבצע את תהליך הפרישה לפנסיה באופן דיגיטלי הקנה לחברה את הזכייה בפרס היוקרתי של MODEL INSURER מטעם CELENT. המשנה למנכ"ל, משה מורגנשטרן: "מודה לצוות הנהדר של אגף מערכות מידע וטכנולוגיה על ההירתמות והובלת האגף לשיאים חדשים"
מערכת ice | 
מנורה מבטחים (צילום Magma Images)
מנורה מבטחים זכתה בפרס היוקרתי של MODEL INSURER מטעם CELENT בקטגוריה מורשת ושינוי מערכות אקולוגיות. הפרס ניתן עבור המוצר הייחודי שמנורה מבטחים פיתחה - "פרישה דיגיטלית". התחרות מתקיימת מזה כ-16 שנים ומדובר בפרס מוביל בתעשיית הפיננסים והביטוח בעולם.
מה שהקנה למנורה את הפרס הוא ה"פרישה הדיגיטלית", שירות ייחודי וחדשני המאפשר ללקוחות החברה לבצע את תהליך הפרישה לפנסיה באופן דיגיטלי, פשוט, מהיר ונוח. בחברה בטוחים כי "התהליך מהווה פריצת דרך חסרת תקדים בחוויות השירות הדיגיטלית; ומטרתו לאפשר ללקוחות החברה לפשט את  תהליך בחירת הקצבאות, לקראת הפרישה לפנסיה".
 
משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע וטכנולוגיה אמר: "אנו מודים ל-CELENT על הבחירה וההכרה לה זכתה קבוצת מנורה מבטחים. המוצר פרישה דיגיטלית הנו ייחודי וראשוני בכל הקשור לחווית הלקוח וליתרונות הטכנולוגיים הקיימים בו ואנו שמחים על פיתוחו והנגשתו לציבור הלקוחות שלנו. קבוצת מנורה מבטחים תמשיך להוביל ולהיות חוד החנית בטכנולוגיה וחדשנות בענף הביטוח והפיננסים. אני מודה לצוות הנהדר של אגף מערכות מידע וטכנולוגיה על ההירתמות והיצירתיות והובלת האגף לשיאים חדשים".
הזכייה מגיעה שלושה ימים לאחר הודעת החברה לפיה אולם הכדורסל המיתולוגי יד אליהו, המשמש כמגרשה הביתי של מכבי תל אביב, ימשיך להיקרא היכל מנורה מבטחים גם בשמונה השנים הבאות. המשמעות היא שחברת מנורה מבטחים תמשיך להיות בעלת זכויות השם בהיכל הספורט על שם יוסף בורשטיין, יד אליהו בשבילכם. יש לציין כי מאז זכתה במכרז אי שם בתחילת שנת 2015, שמו של ההיכל הוא מנורה מבטחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה