עסקי ספורט

מנורה מבטחים תמשיך ביד אליהו, וזה הסכום ששילמה

החברה מימשה את האופציה על האולם של מכבי תל אביב לשמונה שנים נוספות, לאחר שבסוף השנה היא תסיים שמונה שנים בהן היכל הספורט של קבוצת הכדורסל נקרא על שם החברה
מערכת ice | 
היכל מנורה מבטחים (צילום רוני שוצר, פלאש 90)
אולם הכדורסל המיתולוגי יד אליהו, המשמש כמגרשה הביתי של מכבי תל אביב, ימשיך להיקרא היכל מנורה מבטחים גם בשמונה השנים הבאות. המשמעות היא שחברת מנורה מבטחים תמשיך להיות בעלת זכויות השם בהיכל הספורט על שם יוסף בורשטיין, יד אליהו בשבילכם. יש לציין כי מאז זכתה במכרז אי שם בתחילת שנת 2015, שמו של ההיכל הוא מנורה מבטחים.
 
הסכם ההתקשרות בין הצדדים היה לשמונה שנים, ובסוף השנה הנוכחית הוא אמור היה להסתיים, אך החברה ניצלה כאמור את האופציה שברשותה והאריכה אותו בשמונה שנים נוספות. על פי הערכות של גורמי מקצוע, עלות הארכת ההסכם עבור מנורה מבטחים מוערכת בסכום של כ-20 מיליון שקלים.
חשוב לציין כי בחברת היכלי הספורט משתמשים בכספי החסות על השם וכן בהכנסות נוספות כדי לשדרג תמידית את המתקנים שברשותה, ועל ידי כך נמנעים בעקיפין מקבלת כספים ציבורים של משלמי המיסים. החברה דואגת בשנים האחרונות להגדיל ההכנסות באמצעות אירועי ספורט ואירועים שונים הנערכים במתקנים, בכלל זה הופעות של זמרים ומופעי ילדים גדולים במהלך החגים.
 
קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב מדורגת במקום השלישי בליגת העל המקומית, ובמקום התשיעי בטבלת היורוליג. יחד עם זאת, בשל המלחמה בין רוסיה לאוקראינה והשעייתן של הקבוצות הרוסיות מהמפעל, קיים עבורה כעת סיכוי ממשי להעפיל לשלב הבא במפעל האירופי. השבוע תקיים הקבוצה שני משחקים בהיכל מנורה מבטחים, מול גליל עליון ומילאנו האיטלקית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה