השוק

עסקת שופרסל נפלה: רכישת יבואנית מוצרי החשמל בוטלה

על אף שהגיעו להבנות בחודש פברואר החולף כי ענקית הקמעונאות תרכוש 60 אחוז מהמניות עבור למעלה מחצי מיליארד שקל, הרשת  מסרה כי העסקה לא תצא אל הפועל והמו"מ הופסק
מערכת ice | 
שופרסל דיל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, pexels)
לאחר שהודיעה בחודש פברואר 2022, כי הגיעה להבנות בלתי מחייבות עם בעלי מניותיה של מיני ליין בע"מ, לרכישת 60% ממניות החברה, יבואנית מוצרי חשמל, תמורת כ-560 מיליון שקל, המשקף למיני ליין שווי של כ-936 מיליון שקל, היום (חמישי) מסרה רשת הקמעונאות שופרסל כי העסקה נפלה.
שופרסל מסרה בהודעתה לבורסה: "בהמשך לדיווח המיידי של החברה מיום 3 בפברואר 2022 בעניין הבנות עם בעלי מניותיה של מיני ליין בע"מ לרכישת 60% ממניותיהם, מעדכנת החברה כי המשא-ומתן לא הבשיל, וביום 14 באפריל 2022 הפסיקו הצדדים את המשא-ומתן".
 
כזכור, לפי שופרסל, רכישת השליטה במיני ליין משתלבת באסטרטגיה של הקבוצה להרחבת פעילותה בתחום הקמעונאות ולכניסה לתחומים משלימים שיציעו ערך מוסף ומוצרים באיכות הגבוהה ביותר למועדון הלקוחות הגדול בישראל המונה כ-2 מיליון לקוחות.
מיני ליין הינה היבואנית הרשמית של מוצרי החשמל הביתיים מבית AEG, Samsung, ואלקטרולוקס, משווקת את מערכות מיזוג האוויר של המותג היפני Fujitsu וכן, מפעילה הקבוצה את רשת חנויות החשמל – א.ל.מ.
ההבנות היו כפופות לביצוע בדיקת נאותות על-ידי החברה, לאישורי האורגנים המוסמכים של החברה, ולחתימת הסכם מפורט ומחייב בין הצדדים, אשר יהיה כפוף לאישורים שונים ובכלל זה לאישור הממונה על התחרות, אבל בסופו של דבר כאמור העסקה לא תצא אל הפועל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה