השוק

שופרסל דוחה את הצעת המיזוג של דלק ישראל

הצעת דלק ישראל למיזוג עם שופרסל נדחה, כצפוי, על ידי דירקטוריון שופרסל; דירקטוריון החברה: היתרונות לדלק גדולים מהיתרונות לבעלי המניות שופרסל
ניצן כהן | 
שופרסל דיל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
דירקטוריון שופרסל דחה את הצעת דלק ישראל למיזוג בין שתי החברה. הדירקטוריון מנמק את ההחלטה בכך שלאור חוסר הוודאות בתחום מכירת הדלקים בישראל, ההצעה טובה יותר עבור בעלי המניות של דלק ישראל מאשר לבעלי המניות של שופרסל.
אין צורך להכביר מילים על ההצעה של דלק מעבר לעובדה שהיא הייתה הזרז להגשת שורה ארוכה של הצעות להשקעה בחברת הנדל"ן, לרכישת חלק מהחברה כיד הדמיון הטובה ולזה דירקטוריון החברה לא היה מוכן. אגב, כך ואולי בלי קשר ואולי עם קשר הדוק, יקי ודמני, יו"ר החברה נאלץ לעזוב את התפקיד לאחר שהפרידה מאיציק אברכהן הפכה את החברה ליעד להשתלטות וכד'.
 
ההצעה של דלק ישראל לשופרסל לא הסתדרה עם המספרים שדלק ישראל הציגה ברוד שואו לקראתך ההנפקה שרצתה לעשות, וברור כי מהלך מהסוג הזה, במספרים האלה - לא ילך, אבל בדלק ישראל ניסו. למה לא?
אם כן, בסיכומו של דבר דוחה דירקטוריון שופרסל את ההצעה של דלק ישראל מטענות ברורות שהעסקה לא טובה במישור בעלי המניות של שופרסל ולאור מצב שוקר הדלק והמעבר לעמדות טעינה חשמליות, הרי שחוסר הוודאות הנוגע לענף גבוה וכן הלאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה