השוק

דרמה בשופרסל: האם הרשת בדרך לבעלות חדשה בסכום עתק?

האחים אמיר, מייסדי הרשת פרשמרקט, הציעו כ-2.6 מיליארד שקל בהצעה שתוקפה 10 ימים עבור הרשת הענקית שעברה לא מעט טלטלות לאחרונה. מה יכריע הדירקטוריון?
מערכת ice | 
שופרסל (צילום freepik)
האם שופרסל בדרך לידיים חדשות, תמורת סכום של למעלה מ-2.5 מיליארד שקל? הצעת השקעה אסטרטגית בשם יוסי ושלומי אמיר, מייסדי פרשמרקט, הגיעה לידי דירקטוריון רשת השיווק, במסגרתה החברה תקצה בחלוקה שווה ביניהן, 88 מיליון מניות נקיות, 24.9% מהונה המונפק והנפרע.
במועד הקצאת המניות המוקצות, השניים ירכשו לפי מחיר של 28 שקל למניה, ובסך הכל 2.46 מיליארד שקל. מחיר מניית שופרסל ננעל ב-27.2 שקל למניה, בכפוף להתאמות בשל שינויים בהון החברה, חלוקת מניות הטבה, חלוקת דיבידנד, לרבות התאמה בשל החלוקה האמורה.
 
השניים ישקיעו במזומן 2.06 מיליארד שקל, ההשקעה תתבצע על בסיס IS AS ומבלי שיתקבלו מצגים כלשהם ביחס לחברה, בכפוף לכך שהחברה, כחברה ציבורית, דיווחה ותמשיך לדווח את כל הדיווחים הנדרשים על פי דין, וכי הדיווחים שפרסמה לרבות דוחותיה הכספיים, נכונים ומשקפים נאמנה את מצבה, ואינם כוללים פרט מטעה. במועד ההשקעה יאשר דירקטוריון החברה מינוים של שבעה דירקטורים שיוצעו על ידי האחים אמיר .
עובר למועד ההשקעה, יאשר דירקטוריון החברה, באופן בלתי חוזר, חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בסך כולל של 1.2 מיליארד שקל. המועד הקובע לזכאות לקבלת הדיבידנד האמור ייקבע למועד מוקדם להקצאת המניות המוקצות למרשותינו, כך שהמניות המוקצות לא תקינה זכות לקבלת הדיבידנד.
הצעה זו תעמוד בתוקפה למשך 10 ימים בלבד ממועד שליחתה ולאחר מועד זה תפקע. ככל שעל אף מאמצי הצדדים לא יתקיימו כל התðאים המתלים עד חלוף התקופה שנקבעה לעיל, יפקע הסכם ההקצאה מבלי שתעמוד למי מהצדדים (או לצד ג' כלשהו) כל טענה בשל כך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה