השוק

המהפכה המשתלמת בסופרמרקט: הפרס שהגיע לשופרסל

לאחר ההודעה על השדרוג המשמעותי שיגיע בקרוב למאות סופרמרקטים של שופרסל, כעת מודיעה החברה, יחד עם יצרנית הטכנולוגיה שמביאה את הקנייה החכמה לחנויות, על פרס משמעותי
מערכת ice |  3
שופרסל דיל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
הבוקר (שלישי) הכריזה חברת הסטארט-אפ הישראלית Shopic על זכייתה בפרס RETA, המוענק על ידי מכון הקמעונאות האירופי EHI Retail Institute. החברה זכתה בפרס "הפתרון הטוב ביותר בתוך החנות" על שיתוף הפעולה שעליו הכריזה לאחרונה עם שופרסל, שחולקת איתה את ההזכייה.
הטכנולוגיה של שופיק מאפשרת להפוך סופרמרקטים לחכמים בלי לבצע עבודות מסובכות להטמעת תשתיות ייעודיות בחנות. בניגוד לטכנולוגיות אחרות לחנויות חכמות, שדורשות התקנת מצלמות, חיישני משקל ועוד בתוך החנויות והמדפים, שופיק פיתחה מכשיר שניתן לחבר ידנית לכל עגלה. במכשיר הזה משולבים מצלמה ומנוע בינה מלאכותית, המנתחים את המוצרים שהקונה מכניס לעגלה. כך, כסיום הקנייה, המכשיר מסכם את כל המוצרים בעגלה ומבצע את התשלום באופן מיידי, ללא צורך לעמוד בתור לקופות ולהעביר את המוצרים אחד אחד. המכשיר אף מסוגל להציג לקונה על מסך מגע, בנוסף לרשימת המצרכים לבקרה ושינויים, מבצעים המותאמים להרגלי הרכישה שלו והמיקום בחנות.
 
"זהו כבוד גדול עבורנו לזכות בפרס RETA כשותף טכנולוגי מוביל לשנת 2022", מסרה שופיק. "הפתרונות שלנו, המאפשרים שקיפות מלאה, התאמה אישית גבוהה וחיכוך אפסי, משנים ומשפרים את חוויית הקנייה של צרכנים וקמעונאים גם יחד. אנחנו שמחים לעבוד עם רשתות מובילות, לאפשר להן ליהנות מהפתרונות שלנו ליצירת דיגיטליזציה מלאה של רחבת המסחר בסופרמרקט, ולקדם את עתיד הקמעונאות".
כזכור, לאחרונה הודיעה החברה על שיתוף פעולה עם הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל, שופרסל, במסגרתו תשתמש האחרונה בטכנולוגיה של הראשונה ביותר מ-200 סניפי הרשתות שהחברה מפעילה, כגון שופרסל דיל, שופרסל שלי ושופרסל אקספרס.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חסר תאריך יישום
    אהרן 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתי תגיע המהפכה לחנויות שופרסל בחיפה
    סגור
  • 1.
    שופרסל
    אלה 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על מה נותנים להם פרס ? על כך שעוד מעט לא יהיה צורך בעובדים ויהיו מובטלים רבים שבטווח של 20-30 שנה יתכן יהיו הומלסים ?
    סגור
  • על האונליין התת רמה שלהם
    אני 03/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפחות עד שיהפכו גם אותו לממוחשב ונקבל את מה שהזמנו, ללא חיוב יתר על מה שלא... בהצלחה לשורדים
    סגור