השוק

פרשמרקט תחלק דיווידנד ענק, כמה יקבלו יוסי ושלומי אמיר?

חברת המרכולים, שנרכשה באוגוסט על ידי פז, תחלק בתחילת החודש הבא דיווידנד שני לבעלי המניות בחברה. פרשמרקט, שהונפקה בבורסה ב-2019, נסחרת בשווי של 2.1 מיליארד שקל
איתמר כהן |  1
שלמה יוסי אמיר פרשמרקט (צילום יחצ)
חברת פרשמרקט, המפעילה רשת מרכולים קמעונאית ברחבי הארץ, הודיעה היום (רביעי) כי תחלק לבעלי המניות בחברה דיווידנד שני בסך של 149 מיליון שקל. חלוקת הדיווידנד תתבצע בתחילת החודש הבא, והיא מתקיימת במסגרת עסקת המיזוג עם חברת הנפט והקמעונות פז.
פרשמרקט, שבשליטת האחים יוסי ושלומי אמיר, נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-2.1 מיליארד שקל. כל אחד מהאחים מחזיק ב-32.4% מהון המניות בחברה, כך ששניהם ביחד צפויים לקבל דיווידנד בסך של כ-96.5 מיליון שקל. במאי האחרון חילקה החברה לבעלי המניות דיווידנד ראשון בסך של 40 מיליון שקל.
 
מניית פרשמרקט, שהחלה להיסחר בבורסה במאי 2019, טיפסה מאז הנפקתה בכ-88%. באוגוסט נרכשה פרשמרקט על ידי חברת פז תמורת 2.1 מיליארד שקל. נכון להיום, פרשמרקט מפעילה יותר מ-40 מרכולים ברחבי הארץ - תחת המותגים פרשמרקט, מחסני להב, מחסני מזון, סופר דוש, היפר דודו וטיפ טוב.
הכנסותיה של פרשמרקט הסתכמו בתשעת החודשים הראשונים של השנה בכ-1.18 מיליארד שקל, לעומת כ-1.2 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי של החברה הסתכם בכ-87 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של כ-84 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרייארים לא מתים רק מתחלפים (ל"ת)
    קלדיוס 12/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור