השוק

חברת האשראי אקסיו תצא להנפקה ראשונית בבורסה

חברת האשראי החוץ בנקאי אקסיו מדווחת על שיא חדש בהיקף האשראי ומתכננת לצאת להנפקה ראשונה בבורסה
מערכת ice | 
שלמה זהר (צילום צילום אוראל כהן)

 אקסיו (AXIO) מעטפת הון בע"מ, חברה הפועלת בעשור האחרון בתחום האשראי החוץ בנקאי, תחת ניהולם המשותף של יו"ר החברה שלמה זהר (יו"ר בנק דיסקונט לשעבר) והמנכ"ל והבעלים שגיב ביטון, צפויה לצאת להנפקה ראשונית בבורסה (IPO) ביולי הקרוב ומדווחת היום (חמישי) על שיא חדש בהיקף האשראי שנתנה החברה בשנה האחרונה. מהדיווח עולה כי היקף האשראי שנתנה החברה בשנה האחרונה עומד על  1.2 מיליארד שקלים המהווה צמיחה של 68% לעומת השנה הקודמת (717 מיליון שקל ב- 2020).


אקסיו שמתמחה באשראי לטווח קצר שבו לרוב, שולי הרווח גבוהים במיוחד ופועל בניכיון ממסרים דחויים, הציבה לעצמה יעדים לצמיחה לשנת 2022 שכוללים: כניסה לתחומים נוספים של הלוואות מגובות בנדל"ן, הלוואות סולו, ומימון ציוד. החברה מתכננת להמשיך במדיניות של פיזור רחב של מושכים ולקוחות (6,400 בשנת 2021) ממגוון סקטורים המעניק לחברה גידור טבעי. באקסיו מצפים  להגדלת תיק האשראי לכ-250 מיליון שקלים בסוף שנת 2022 ולבנייה והעמקת הקשר עם שוק ההון.
 



שגיב ביטון המנכ"ל והבעלים של החברה מסר :"אקסיו נמצאת בתנופה וצמיחה משמעותית, נמשיך במדיניות של תהליך חיתום שמרני, ניהול סיכונים מוקפד ופיזור גדול של קהל הלקוחות לצד כניסה לתחומים נוספים בהתאם לרישיון האשראי המורחב של החברה מרשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. " כמו כן התייחס לתכניות החברה לעתיד הקרוב בו הם מתכננים: "לפרסם את התשקיף לבורסה לקראת הנפקת אג"ח אותה אנו מתכננים בקפידה ובמסגרתה מתכוונים לגייס כ- 100 מיליון  שקלים שיאפשרו את המשך צמיחתה של החברה".  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה