השוק

אילון מאסק רכש את טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר

עכשיו זה רשמי: הדירקטוריון של הרשת החברתית התכנס והמליץ להשלים את העסקה לפי ערך של 54.2 דולר למנייה, הרוכש המיועד שישלם כ-44 מיליארד דולר כבר מתחיל לחגוג והמניה עלתה ב-6% נוספים לאחר חידוש המסחר. עקב כך - טוויטר תימחק מהמסחר ותהפוך לחברה פרטית
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום pixabay)
הפור נפל ועסקת טוויטר הפכה לרשמית. אחרי הדיווחים הרבים בכלי התקשורת המרכזיים בעולם, עסקת המכירה של הרשת החברתית לאילון מאסק, האיש העשיר בעולם וגם מייסד טסלה וספייסX, הוכרעה וכעת גם הפכה לרשמית.
בצל אותם דיווחים על השלמת העסקה הנוצצת, מאסק צייץ בחשבון הטוויטר שלו, בו עשרות מיליוני עוקבים: "אני מקווה שאפילו המבקרים הגרועים ביותר שלי יישארו בטוויטר, כי זו המשמעות של חופש הביטוי".
 
הדירקטוריון של טוויטר התכנס ודן בהצעה של מאסק בגובה 43 מיליארד דולר שהייתה סופית ועל פי המסתמן, אישרו את העסקה של 54.20 דולר למניה. הדירקטוריון המליץ ​​על העסקה לבעלי המניות בטוויטר, אמרו המקורות, אבל גם סייגו והוסיפו כי עדיין ייתכן שהעסקה עלולה לקרוס ברגע האחרון.
 
גם מבחינת ערך המניה הדיווחים האחרונים עשו בעיקר טוב לבעליהן, כאשר מניית טוויטר עלתה ב-4.5% במסחר לפני השוק בניו יורק ב-51.15 דולר, לאחר מכן ירדה מעט, אך התאזנה סביב עלייה של 4 אחוז בסך הכל. בעקבות כך, טוויטר תימחק מהמסחר ותהפוך לחברה פרטית. אגב, לאחר סגירתה של העסקה המסחר התחדש והמניה המשיכה לטפס ועלתה במהרה ב-6%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה