השוק

גילת מתרחבת באפריקה: תפרוש מערכות בקונגו

גילת ממשיכה בפרישת המערכות ביבשת אפריקה וחתמה על עסקה חדשה שתנגיש תקשורת סלולרית מבוססת לוויין ל-1,000 אתרים לא מחוברים במדינה השנייה בגודלה באפריקה
ניצן כהן |  1
גילת בקריית אריה (צילום ויקיפדיה)
גילת לוויינים שבשליטת קרן פימי ממשיכה לפרוש תשתיות באפריקה. החברה דיווחה היום שחתמה על הסכם לפרישת צלחות לויין שיאפשרו קליטה סלולרית בקונגו, המדינה השנייה בגודלה ביבשת. 
המערכת של גילת נפרשו על ידי חברת Intelsat שעושה כאמור שימוש במערכות של גילת מתוך כוונה לספק תקשורת סלולרית לכמעט 1,000 אתרים מרוחקים שלא זכו עד כה לשירותי תקשורת. הפתרון מאפשר תקשורת לאזורים כפריים מרוחקים.
 
"טכנולוגיית הלווין של חברת גילת, המובילה בתעשייה מבחינת ניסיון ויחס עלות-תועלת, היא כלי מפתח בפתרון שלנו ומגדילה באופן משמעותי את היכולת שלנו להציע את השירותים הנכונים והמומחיות, המאפשרים לספק ללקוחות שלנו דרך חסכונית להרחבת הכיסוי התקשורתי לאזורים מרוחקים במחיר ללא תחרות", אמר בריאן ג'קינס, מנכ"ל וסמנכ"ל רשתות ב-Intelsat".
נזכיר כי המערכות של גילת מאפשרות לחבר לרשתות התקשורת הבינלאומיות מקומות מרוחקים בעלי טופוגרפיה קשה שמקשים מאוד על פרישה של רשתות "רגילות" ולכן יש צורך בתקשורת לוויינית. החיבור הלווייני מאפשר כאמור לחברת אוכלוסיות שלמות לאינטרנט במקצבים גבוהים מאוד. הרשת שפורשת עכשיו גילת בקונגו תאפשר שימוש באינטרנט מדור חמישי באמצעות התקשורת הלוויינית בעלות סבירה וזה מה שהופך את החברה למעניינת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במיוחד איציק תמיר הנוכל שעקץ אלפי
    ד"ש מהגנבים מאורכית 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משפחות והונה שנים בלי לקבל עונש פלילי אלא סגר בנזיד עדשים דיל עם המפרק הנאמן מאוד למרות עסקת השורט הנכלולית עם קרדיט סוויס. מי שעושה עסקים עם נוכלים, סופו להפסיד, דוידי, תתבייש.
    סגור