השוק

האב סקיורטי עם עסקה חדשה של 65 מיליון שקל

מנכ"ל האב סקיוריטי, אייל משה: "המוצר שלנו ייחודי בשוק שמאפשר להמשיך את העבודה בארגון גם תוך כדי מתקפת סייבר. צבר ההזמנות שלנו מביא להערכה שהשנה נציג הכנסות של 370 מיליון שקל"
ניצן כהן | 
אייל משה (צילום רובי לייבוביץ, ויקימדיה, freepik)
HUB Security חתמה על עסקה משמעותית חדשה עם תאגיד אירופי גדול, לאספקת פתרון חומרה למחשוב מאובטח (Confidential Computing) להגנה מפני כופרות (Ransomware) עבור עסקים קטנים ובינוניים. תקופת ההתקשרות היא ל-3 שנים ולהערכת החברה, התמורה העשויה להתקבל בגין ההזמנות הצפויות על פני שלוש השנים הקרובות, עשויה לעמוד על סך של כ-18 מיליון דולר.
מנכ״ל האב סקיוריטי, אייל משה, אומר ״המוצרים שלנו הם ייחודיים בשוק, ומאפשרים ללקוח להתנהל במערכת גם תוך כדי מתקפת סייבר על הארגון. אלה מוצרים שאין בחברות אנטי סייבר אחרות, והם נותנים לנו יתרון תחרותי משמעותי. בהתבסס בין היתר על עסקאות בתחום מוצרי ושירותי הסייבר, בתחום ה-Computing Confidential , ולפי צבר ההזמנות הקיים שלנו אנו צופים שההכנסות שלנו בשנת 2022 יסתכמו לכ-370 מיליוני שקלים״.
 
HUB Security הוקמה ב-2017 על ידי יוצאי יחידות מודיעין 8200 ו-81, ביניהם אייל משה, המשמש כמנכ״ל החברה. לפני שבועות אחדים חתמה החברה על הסכם עם הספאק Mount Rainier Acquisition Corp (סימון: RNER) הנסחר בנאסד"ק, למיזוג לפי שווי של 1.28 מיליארד דולר.
האב סקיוריטי מתמחה בהגנה על מידע מסחרי רגיש של חברות, שמטרתו מניעת חדירה עוינת והגנה על המידע המסחרי הרגיש של החברות. בין השאר, מציעה החברה פתרונות אבטחת לתחומי ה-AI, דאטה, פינטק ותשתיות. פלטפורמת הסייבר של האב מתוכננת ומיוצרת על ידי החברה בישראל ונותנת לארגונים הגנה ברמה צבאית.
בחברה אומרים כי הנחת היסוד שלה היא שהמערכות עליהן היא מגנה הן כבר פרוצות ולכן יש לספק הגנה בסטנדרט גבוה יותר למידע הרגיש ביותר. הפתרון של החברה מאפשר לחברות וארגונים הרגישים ביותר להריץ אפליקציות של בינה מלאכותית ברמת האבטחה הגבוהה ביותר כפי שנדרש עבור שירותי בריאות, תשתיות קריטיות ופיננסים.
בנוסף, דיווחה החברה על מכירה נוספת למערכת ה-D.Storm, מוצר סייבר חדש שלה מבוסס פלטפורמת SAAS ייחודית, המשמשת להדמיית תקיפות DDoS (התקפות DDoS הינן כלי להצפת שרתים בניתוב מידע כוזב למטרות קריסת אתרים), לחברת TeamSystem S.p.A האיטלקית. המערכת היא פרי פיתוח של החברה, לאחר שצברה שנים רבות של ניסיון בביצוע סימולציות תקיפה, אשר משמשת לסימולציה של מגוון תקיפות DDoS באופן אוטומטי ומבוקר, כחלק מהשירות שהחברה מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם.
מטרת המערכת היא לזהות את נקודות התורפה והחשיפות בתשתית של הלקוח באמצעות שיטות התקפה המחקות שיטות של פורצי סייבר בעולם האמיתי וזאת באמצעי אוטומטי לחלוטין. גישה זו מאפשרת ללקוח לצמצם משמעותית את החשיפה לסיכוני סייבר ולנקוט בפעולה מתקנת כדי לעמוד בפני התקפות DDoS אפשריות נגד נכסיו הרגישים והאסטרטגיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה