השוק

המיזם שפותר את בעיית הבדידות בגיוס כספי משמעותי

סירקלס, שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית לתמיכה רגשית ונפשית קבוצתית מקוונת, הודיעה היום (שלישי) על גיוס של 16.5 מיליון דולר במסגרת סבב A, בהובלת קרן Zeev Ventures, בה שותף ומייסד איש העסקים אורן זאב
מערכת ice | 
צוות סירקלס (צילום רמי זרנגר)
סירקלס, שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית לתמיכה רגשית ונפשית קבוצתית מקוונת, הודיעה היום (שלישי) על גיוס של 16.5 מיליון דולר במסגרת סבב A, בהובלת קרן Zeev Ventures עם השתתפות מליאור רון, מנכ"ל Uber Freight, יחד עם המשקיעים הקיימים NFX ,Flint Capital וסר רונלד כהן.
סירקלס, שהמטה הראשי שלה נמצא בתל אביב, נוסדה ב-2020, ע"י עירד אייכלר, המכהן כמנכ"ל ודן לנדא, סמנכ"ל השיווק (לשעבר סמנכ"ל השיווק של גוגל ישראל). עד היום גייסה כ-8 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס סיד. סירלקס היא פלטפורמה מקוונת שמחברת בין אנשים שחוו קשיים ואתגרים דומים בחיים.
סך גיוסי ההון של החברה מסתכם ב-24.5 מיליון דולר והיא תשתמש בכספים להרחבה משמעותית של צוותי פיתוח, מכירות ושיווק, בעיקר בישראל. השילוב של טכנולוגיה עמוקה המציעה פתרון לבעיה בתחום הנפש, הממומנת היטב על ידי משקיעים מובחרים מהשורה הראשונה, הוא ייחודי בעולמות ה-B2C וקורצת למפתחים המעוניינים לרתום את הכישורים שלהם לעשיית טוב בעולם.
עירד אייכלר, מייסד שותף ומנכ"ל Circles: "כיזם סדרתי, שפועל כבר שנים בישראל בעולמות הנפש, ראיתי במו עיני כי התמודדות משותפת של קבוצות תמיכה עם אתגרים, מוכיחה את עצמה. ככל שההתאמה טובה יותר, כך החוויה הקבוצתית חזקה יותר, בתחומים כמו טראומה, הלם קרב משירות צבאי ועוד. לכן לקחתי את ההבנה הזאת שלב נוסף לפיתוח טכנולוגיות כאלה בסירקלס. גיוס ההון הנוכחי יסייע לנו לשפר עוד יותר את הטכנולוגיה שפיתחנו ולבצע בזכות טכנולוגיה התאמות מדויקות עוד יותר בין חבריי הקבוצה, במה שישפר את הסיכויים להצלחת המפגשים ולהתמודדות עם תחושות של בדידות".
  
אורן זאב
, שותף מייסד ב-Zeev Ventures: "סירקלס מעניקה מענה לפער שקיים בשוק: חיבור אנושי. הצוות של סירקלס בעל ניסיון מוכח ביזמות אימפקט חברתיות מוצלחות. במהלך השנתיים האחרונות, סירקלס מיצבה את עצמה כמובילת שוק וכפורצת דרך בהנגשת תמיכה קבוצתית בתחום בריאות הנפש. אני שמח להיות חלק מהזדמנות ההשקעה הזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה