רכילות עסקית

רון חולדאי: "החיים בתל אביב חזרו לעצמם, גם התיירים"

ראש עיריית תל אביב נאם באירוע הוקרה לשגרירים של לשכת הכנסים של העירייה: "המסעדות והברים שוב מלאים עד אפס מקום, ההמולה ברחובות נשמעת היטב, התיירים התחילו לחזור אלינו וגם הכנסים מתחילים לחזור לעצמם - ולשם הבאתם לפה אנחנו צריכים אתכם איתנו"
מערכת ice | 
לנדס פישר מטות חולדאי (צילום כפיר סיוון)
"האמת המשמחת היא שהחיים ותל אביב-יפו חוזרים לעצמם. המסעדות והברים שוב מלאים עד אפס מקום, ההמולה ברחובות נשמעת היטב, התיירים התחילו לחזור אלינו וגם הכנסים מתחילים לחזור לעצמם - ולשם הבאתם לפה אנחנו צריכים אתכם איתנו", כך אמר רון חולדאי, ראש העיר תל אביב-יפו בקבלת פנים חגיגית שנערכה בראשון בתיאטרון הקאמרי.
חולדאי נאם בפני עשרות השגרירים והשגרירות של לשכת הכנסים של עיריית תל אביב-יפו, שהגיעו לאירוע שנערך כהוקרה לשגרירים אשר פועלים בהתנדבות, מייצגים את לשכת הכנסים בעולם ומסייעים למשוך עוד ועוד כנסים בינלאומיים לתל אביב-יפו, בתחומי הרפואה, המדע והטכנולוגיה, החדשנות ועוד.
באירוע השתתפו בכירים מתחומי הרפואה, ההנדסה, המחקר, החקלאות, המדעי החברה, התרבות ועוד וכן השותפים של לשכת הכנסים של עיריית תל אביב-יפו: אקספו תל אביב, התאחדות בתי המלון של תל אביב רבתי וגם חברות ארגון כנסים הפועלות בזירה הבין-לאומית.
בין המשתתפים שגדשו את האירוע והוזמנו גם לצפות בהצגה של התיאטרון הקאמרי, "מותו של סוכן", היו גם פרופ' עידית מטות מביה"ח איכילוב ופרופ' ערן סגל ממכון ויצמן, ד"ר דנה דנינו, מומחית במחלות זיהומיות ילדים בבית החולים סורוקה, חברה בקבוצה שהובילה לזכייה במכרז לכנס בינלאומי גדול בנושא מחלות זיהומיות בילדים, שיתקיים במאי 2024 באקספו תל אביב עם צפי ל-3,500 משתתפים, וכן ציפי ברנד, סגנית ראש העיר ושרון לנדס פישר, מנכ"לית עיר עולם ותיירות, שגם קראה לגיוסם של שגרירות ושגרירים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה