רכילות עסקית

רמי לוי נגד רון חולדאי? זה הקמפיין הפוליטי שתומך בו

איש העסקים וענק הקמעונאות הגיע לתמוך באירוע ההשקה של הקמפיין הפוליטי של עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום ואל על לשעבר, שהצהיר כי הוא מתכוון לרוץ לראשות עיריית תל אביב
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי שהתבשר כי קופיקס שבבעלותו סיימה שנה נוספת בהפסדים כספיים, רמי לוי התפנה כדי לתמוך בחברו, עמוס שפירא, שהצהיר אמש (שלישי) כי הוא רץ לראשות עיריית תל אביב.
מדובר על הקמפיין הפוליטי הראשון של שפירא, לשעבר מנכ"ל אל על וסלקום, כאשר לאירוע הגיעו כ-300 חבריו ותומכיו, כשלמי לוי הצטרפו יגאל גלאי, מייסד גלאי תקשורת, אייל גפן. האירוע עצמו קרה מרחק קצר מאוד מלשכת ראש העיר, במרכז עינב שעל גן העיר. 
״​​דווקא בתור מי שנולד, גדל ובגר בעיר הזאת, אני מבין כמה  לעיר הזאת יש צדדים רבים ואוכלוסיות מגוונות ועוד כמה יש לי ללמוד״, אמר שפירא, ״אני מבטיח לכם שהבנה זאת תלווה אותי לאורך כל הדרך במסע שלי לשיפור העיר".
עוד הוסיף שפירא: אף פעם לא אחשוב שאני יודע יותר מכם, כל אחד בעולם המיוחד שלו. אני מבטיח שגם בעתיד אמשיך להיפגש עם כל מי שרק ירצה להיפגש איתי וללמד אותי – בוודאי שפעילי ועדי השכונות יהיו מרכיב חשוב בלימוד שלי, כפי שהם חייבים להיות מרכיב חשוב בניהול העיר הזאת״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה