נדל"ן ותשתיות

סערת המשרדים: זו עסקת השיא ההיסטרית בתל אביב

קבוצת עדי צים ביצעה עסקת מכירה בשווי 410 מיליון שקלים, בשווי 37 אלף שקלים למ"ר, במתחם חסן עראפה בתל אביב. ולמי יושכר השטח?
מערכת ice | 
עדי צים (צילום יחצ)
קבוצת עדי צים מדווחת על עסקת ענק בשווי 410 מיליון שקלים במגדל sky tower הממוקם בפינת הרחובות המסגר ויצחק שדה שבמתחם חסן עראפה, בשותפות 50-50 עם קבוצת כלל ביטוח. מדובר ב"סיטי" החדש של תל אביב הממוקם בין הרחובות המסגר/יצחק שדה/בגין/הרכבת.
קבוצת עדי צים, יזמית הפרויקט, מכרה ב-205 מיליון שקלים 50% מהזכויות שלה ב-9 הקומות העליונות של sky tower בן ה-32 קומות בסך הכל, לקבוצת כלל ביטוח גמל ופנסיה. בימים אלה מתאכלס המגדל. לדברי איש העסקים עדי צים, בעלי קבוצת צים, מדובר בעסקה כוללת בשווי של 410 מיליון שקלים (יחד עם קבוצת כלל) וכי 9 הקומות בשטח כולל של 11 אלף מ"ר הושכרו לטווח ארוך לחברות ההייטק המובילות פאפאיה גיימס ויוטפו.
 
צים מדגיש כי מדובר במתחם העסקים שיהיה המוביל בתל אביב במהלך העשורים הקרובים ושיכלול עם השלמתו 14 מגדלים בעלי שימושים מעורבים וכי חברות הייטק ופירמות דוגמת משרד עורכי הדין הרצוג, פוקס, נאמן, עברו אליו הן בשל מיתוגו הגבוה והן בשל מיקומו האסטרטגי בין "נתיבי איילון" לבין הקו האדום של הרכבת הקלה שייפתח לקראת סוף 2022. לדברי צים, מדובר בעסקת ענק נוספת של קבוצת צים, שביצעה במהלך התקופה האחרונה עסקה בשווי 400 מיליון שקלים, כשרכשה באמצעות קבוצת all in, 25 דונם בבת ים.
 
כמו כן, קידמה קבוצת עדי צים באמצעות all in פרויקט עירוב שימושים גדול המשלב מסחר ומלונאות ברחוב הסוללים בתל אביב. פרויקט זה תוכנן בליווי אדריכל העל הבינלאומי גורדון סמית', מי שתכנן את המגדל הגבוה ביותר בעולם, בורג' חליפה בדובאי, וכן רכשה הקבוצה את פרויקט חוף הכרמל של קבוצת תשובה אחזקות, גם הוא בליווי סמית'. צים מעריך כי מחיר השיא שהושג בעסקת sky tower אינו המילה האחרונה, זאת בשל המחסור במשרדים ברמת טריפל A בכלל ובתל אביב בפרט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה