השוק

דוראל מדווחת על גידול של מעל 100 אחוזים בהכנסות

חברת האנרגיה פרסמה את תוצאות הדוח הכספי לרבעון הראשון של 2022: ההכנסות על בסיס Non-GAAP הסתכמו בכ-19.3 מיליון ש"ח, גידול של כ-105% לעומת כ-9.4 מיליון שקל אשתקד
מערכת ice | 
יקי נוימן (צילום טל שחר)
דוראל אנרגיה דיווחה הבוקר (שני) על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2022. הכנסות החברה הסתכמו בכ-9.5 מיליון שקל וההכנסות על בסיס Non-GAAP הסתכמו בכ-19.3 מיליון שקל, גידול של כ-105% לעומת כ-9.4 מיליון שקל אשתקד.
ה-EBITDA של תאגידי הפרויקטים גדל ברבעון בכ-37% והסתכם בכ-15.6 מיליון שקל, לעומת כ-11.4 מיליון שקל אשתקד. הרווח התזרימי המתואם - FFO של תאגידי הפרויקטים גדל ברבעון בכ-20% והסתכם בכ-10.9 מיליון שקל לעומת כ-9 מיליון שקל אשתקד.
 
ההפסד הנקי המיוחס לבעלים ברבעון הסתכם לכ-7.4 מיליון ש"ח לעומת רווח נקי של כ-2 מיליון שקל אשתקד,  בעיקר בשל גידול בהוצאות ההנהלה והכלליות של החברה והחברה הבת בארה"ב (המאוחדת בדוחות), על רקע צמיחתן והפיתוח העסקי המואץ בקבוצה בכללותה.
ההון העצמי המיוחס לבעלים הסתכם ביום 31 במרץ 2022 בכ-497.2 מיליון ש"ח לעומת כ-411.4 מיליון שקל ליום 31 מרץ 2021. הגידול נובע בעיקר מהסכם ההשקעה עם מגדל בחברת הבת בארה"ב ועסקת ההשקעה של אלמור בחברה הבת בפולין, בקיזוז ההפסד הכולל בתקופה.
 
יקי נוימן, מנכ"ל החברה, מסר: "במהלך הרבעון הראשון לשנת 2022 ואחריו היינו עדים לשינויים גאופוליטיים וכתוצאה מכך לעליה משמעותית בביקוש ובמחירי האנרגיה. אנו מאמינים כי סביבה עסקית זו תומכת ומקדמת אותנו להשגת היעדים האסטרטגיים עליהם הכרזנו. בישראל, תחום הספקת החשמל לצרכנים עובר רפורמה, לקראת מעבר לשוק חופשי בו יתאפשר לצרכנים לרכוש חשמל מאנרגיה מתחדשת". 
עוד הוסיף המנכ"ל: "אנו פועלים רבות להפוך לשחקן משמעותי בתחום ונהנים כבר מעניין הולך וגובר מצד לקוחות פוטנציאלים לחשמל אותו נייצר במתקני דוראל. שנה זו, מאופיינת כשנת הביצוע והקמות בכל הטריטוריות, לאחר זכייה במכרזים, רכש וקבלת היתרי בנייה. פעילות ענפה זו צפויה להגדיל משמעותית את הכנסותינו בקצב הולך וגובר החל משנה הבאה ובעיקר בשנת 2024. אנו ממשיכים לפעול למימוש מוצלח של האסטרטגיה לצד איתור הזדמנויות צמיחה חדשות בתחומים משיקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה