השוק

בי-אביב מוכרת מגדל יוקרתי במנהטן, וזה הסכום שתקבל

בי-אביב (Be-Aviv) מקבוצת אביב בראשות דורון אביב ודפנה הרלב מוכרת מגדל במנהטן ב-64 מיליון דולר. ומה כולל הבניין החדש בניו יורק?
אור בוקר | 
הנכס במנהטן שמכרה בי אביב (צילום יח"צ)
בי-אביב מוכרת את אחד הנכסים שבבעלותה בארה"ב, בניין חדש בן 16 קומות שנמצא בשכונת הלאור-איסט סייד במנהטן  ברחוב Chrystie 167-171. ייזום הפרויקט, רכישת הקרקע, שיווקו ותכננו נעשו תחת קורת גג אחת על ידי בי-אביב.
בבניין -78 דירות ושטח מסחרי בקומת הקרקע. הבניין כולל גג עם נוף מרהיב, חדר כושר, סאונת אינפרא -  אדום וטרקלין דיירים ברמה גבוהה. הנכס ייחודי בזכות  הגימורים האלגנטיים, סגנון הדירות ועצם היותו בניין להשכרה. כיום יש ביקוש גדול לבנייה חדשה בשכונות הצעירות של מנהטן, וההיצע של בניינים ברמת גימור גבוהה בשוק נמוך.
 
חברת בי-אביב פועלת בניו יורק משנת 2014 והיא מנוהלת על ידי בן הרלב ואייל אפשטיין.  החברה מתמקדת במטרופולין ניו יורק הן בייזום פרויקטים למגורים והשבחה של נכסים קיימים והן בהעמדת אשראי מגובה נדל״ן למגורים.  מאז הקמתה יזמה בי-אביב פרויקטים של דיור להשכרה בעיר ניו יורק והעמידה אשראי מגובה נדלן בסך של כמיליארד דולר.
ניסיון רב השנים של קבוצת אביב בהקמת פרויקטים הנדסיים מורכבים ורחבי היקף בארץ ובעולם, לצד נוכחותם הפיזית של השותפים המנהלים והצוותים המקומיים, אפשרו לבי-אביב לצמוח בקצב מהיר במרוצת השנים האחרונות ולהקים פורטפוליו של נכסי מגורים מניבים לצד פעילות חוב ענפה, מגובה בנכסי נדל"ן.
 
Hubb NYC Properties הוא אחד הבעלים והמפעילים הגדולים בניו יורק של מולטיפמיליז שטחי מסחר, ונכסים המשלבים מסחר ומגורים.   Hubb NYCבראשות ג'סי טרי רכשה את זכויות החכירה של הבניין ל-99 שנים. קבוצת האב תיקח על עצמה  את התפעול והניהול של הפרויקט ותוסיף אותו לפורטפוליו הנכסים הקיים של הקבוצה ניו יורק.
לדברי בן הרלב, מייסד שותף 'בי אביב': "מימושו של הבניין תחזק את הנזילות של הקבוצה ותתמוך באסטרטגית ההשקעה שלנו בניו-יורק ובמטרופוליטניים מרכזיים בארצות הברית. לתפיסתנו אי הוודאות בשווקים וסביבת המאקרו המשתנה מייצרת הזדמנויות השקעה מעניינות לקבוצות עם ניסיון רב, וצוותים מנוסים בשוקי היעד. לפיכך, המדיניות שלנו תמשיך להתמקד בתחום ההתמחות של הקבוצה בארצות הברית - נכסי נדל״ן למגורים, אשר להם פרופיל סיכון נמוך משמעותית ממסחר, משרדים וממלונאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה