השוק

דירוג קרנות הנאמנות: מי מובילה עם התשואה הטובה ביותר?

חודש מאי היה חודש קשוח בשווקים הפיננסים, כמעט כל האפיקים הניבו הפסדים אבל היו קרנות נאמנות שהצליחו להרוויח ואפילו בשיעורים נכבדים; דירוג 5 הקרנות הטובות של החודש מגלה כי דווקא הקרנות הסיניות החלו להתאושש; הדירוג המלא
ניצן כהן | 
בורסה (צילום unsplash)
חודש מאי היה חודש קשוח בשווקים הפיננסיים. לא היה אפיק סביר אחד שהצליח להרוויח כסף, אבל בכל זאת היו מספר אפיקים שהצליחו לעשות את זה בחודש שעבר ואפילו להרוויח בשיעורים נאים.
באופן עקרוני, חודש מאי היה חודש נוסף בו פדה הציבור כסף מתעשיית קרנות הנאמנות שנחשבות לכלי השקעה מרכזי למי שרוצה להיחשף לשווקים או לאפיקים בדרך פשוטה, מפוקחת ומנוהלת.
 
מטבע הדברים קרנות הנאמנות המעניינות ביותר הן הקרנות המנוהלות. כלומר אלה שגובות דמי ניהול (בדרך כלל גבוהים) אבל בתמורה נותנות שירותי ניהול של מיטב מנהלי ההשקעות שיש בבתי ההשקעות.
נזכיר אמת נוספת. כשהאווירה הכללית בשוק ההון היא פחות טובה, הרי שקשה מאוד להשיג תשואות חיוביות אבל נושא ניהול הכסף הופך דווקא בתקופות של חוסר וודאות ותנודתיות למשמעותי יותר כשאפיקי ההשקעה שהניבו תשואות גבוהות היו בעיקר הקרנות שמתמחות בהשקעה בסין שמתאוששת לאיטה לאחר שלא מכבר היא הכריזה על תוכנית יציאה ממדיניות הסגרים האגרסיבית שלה, יציאה ב-4 שלבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה