השוק

הרפורמה בדואר ישראל ממשיכה: העדכונים החדשים לקראת ההפרטה המלאה

משרד התקשורת מתכוון לעדכן את תקנות חברת הדואר כדי לקדם תחרות לקראת ההפרטה המלאה. כדי להשלימה תיקוני האסדרה יאפשרו לכל השחקנים בשוק הדואר להציע שירותים חדשים בתחום הדואר, באופן נגיש, בטיב שירות איכותי ובמחיר תחרותי
מערכת ice | 
יועז הנדל ודואר ישראל (צילום פלאש 90/ נועם רבקין פנטון, מורן ישעיהו)
הרפורמה בדואר ממשיכה: משרד התקשורת מתכוון לעדכן את תקנות חברת הדואר כדי לקדם תחרות לקראת ההפרטה המלאה. במסגרת הרפורמה בשוק הדואר שמוביל שר התקשורת יועז הנדל, ובמטרה להגביר את התחרות בשוק הדואר באופן שיתמרץ שחקנים חדשים להיכנס לשוק ולפתח מוצרים ושירותים חדשים ומתקדמים המותאמים לעידן הדיגטלי, תוקן חוק הדואר לפני שלושה חודשים.
כדי להשלים את הרפורמה נדרשים תיקוני אסדרה נוספים, והתאמת התקנות לשוק תחרותי ועדכני. על כן,  משרד התקשורת מפרסם היום (שלישי) לשימוע את תקנות הדואר החדשות.
 
כיום, האסדרה על שוק הדואר אינה מותאמת לביקושים של הציבור ולעידן הדיגיטלי ומונעת את האפשרות להפחית מחירים. כמו כן, רמת השירות לציבור של חברת הדואר אינה מספקת והחברה לא ביצעה את ההתאמה הנדרשת לעידן החדש. 
תיקוני האסדרה יאפשרו לכל השחקנים בשוק הדואר להציע שירותים חדשים בתחום הדואר, באופן נגיש, בטיב שירות איכותי ובמחיר תחרותי. עדכון התקנות יאפשר מתן שירותים בערוצים מקוונים וישירים, והתאמת השירותים לביקושים ולפתיחה המלאה לתחרות.
 
לצד זה מוצע לשמור על מתן שירות מותאם ומחירים שווים שלכל נפש לאוכלוסיות מוחלשות, אזרחים ותיקים, ומקבלי קצבאות שיזכו לקבל את שירותי בנק הדואר במחיר המופחת במחצית מהמחירים המקובלים בשוק.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה