השוק

מאסק רומז לקיצוצים בטוויטר: "למי שתורם אין מה לדאוג"

בשיחה פנימית עם עובדי טוויטר מאסק ענה על שאלות לקראת עסקת הרכישה של הרשת החברתית, בין השאר הוא התייחס לרווחיות החברה ורמז כי צפויים פיטורים: " צריכה להיות רצינוליזציה מסוימת של מספר העובדים וההוצאות
מערכת ice | 
טוויטר, אילון מאסק

אילון מאסק קיים היום (חמישי) לראשונה שיחה עם עובדי טוויטר, במהלכה הצהיר כי לדעתו כי החברה תצטרך לקצץ במספר העובדים שלה, וסיפק מספר פרטים חדשים על עסקת הרכישה מתוכננת של המדיה החברתית בסך 44 מיליארד דולר.


לפי דיווח ב"רויטרס" מנכ"ל טסלה הופיע בשיחת וידאו שהפכה למעין מפגש שאלות ותשובות חופשיות בהנחיית בכיר בטוויטר, במהלכה מאסק הרהר על קיומם של חייזרים ותרבויות חלל אחרות וציין כי טוויטר צריך לעזור ל"ציוויליזציה ולתודעה."

האיש העשיר בעולם אף אמר כי רוצה להעלות את מספר המשתמשים של השירות מ-229 מיליון למיליארד אנשים לפחות ואמר שהפרסום יישאר חשוב לחברה, למרות שע"פ סוכנות הידיעות הבינלאומית הוא טען בעבר בפגישה פנימית כי טוויטר לא אמורה להציג מודעות. "אני לא נגד פרסום. בטח הייתי מדבר עם המפרסמים ואומר משהו בסגנון 'היי, בוא רק נדאג שהפרסומות יהיו כמה שיותר מבדרות' " צוטטו דבריו של מאסק בשיחת הוידאו.


עוד צויין כי הוא לא סיפק מידע חדש בנוגע להקפאת העסקה אלא חזר על כך שהוא עדיין מנסה ללמוד יותר על חשבונות בוטים וספאם בטוויטר, שאותם כינה הדאגה הגדולה ביותר שלו.


בתגובה לשאלה האם הוא מצפה לפיטורים, פורסם שמאסק אמר כי צריכה להיות "רציונליזציה מסוימת של מספר העובדים וההוצאות". הוא הוסיף כי: "כרגע, העלויות עולות על ההכנסות...לכל מי שתורם משמעותית לא יהיה מה לדאוג".
 


בנוסף דווח כי עובדי החברה הלינו בצ'ט פנימי במהלך הפגישה על כך שמאסק לא מספק תשובות מועילות אודות החזון שלו לגבי העסק ותגמול העובדים, ודרשו ממנחה השיחה ללחוץ עליו להגיד מהן דעותיו לגבי עבודה מרחוק, שכן טוויטר מאפשרת כיום לעובדים גמישות רבה בנושא. לבסוף, מאסק אמר שהוא מאמין שצוות טוויטר צריך להישען על עבודה במשרד, אבל הביע נכונות לחריגות מסוימות. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה