ויראלי

אילון מאסק קורץ לפוליטיקה, זו המפלגה המועדפת עליו

אילון מאסק הצהיר כי הוא עשוי לתמוך כלכלית במועמדים פוליטיים בעתיד: "אני חושב ליצור PAC (ועדה פוליטית לתרומות) שתומכת במועמדים עם דעות מרכז מכל המפלגות". לאיזו מפלגה יצביע בבחירות הקרובות?
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ TED)
אילון מאסק, האיש העשיר בעולם, פרסם כי הוא הצביע בפעם הראשונה בחייו למועמד מהמפלגה הרפובליקנית כשהצביעה למאיירה פלורנס, שניצחה בבחירות למחוז הקונגרס ה-34.
מאסק אף הכריז כי בבחירות לנשיאות בארצות הברית בשנת 2024, הוא יצביע למושל פולרידה רון דה-סנטיס, זאת כמובן אם האחרון יחליט להתמודד. לצד ההכרזה, מאסק ניבא כי הרפובליקנים עומדים להחזיר את כוחם בקרוב: "הצבעתי למאיירה פלורס - פעם ראשונה שהצבעתי לרפובליקני. גל אדום אדיר בא ב-2022".
 
נוסף על כך, המיליארדר רמז כי הוא עשוי לתמוך כלכלית במועמדים פוליטיים בעתיד: "אני חושב ליצור PAC (ועדה פוליטית לתרומות) שתומכת במועמדים עם דעות מרכז מכל המפלגות".
 
דה-סנטיס עדיין לא אמר כאמור אם ינסה להיבחר לתפקיד העליון בבית הלבן. כשהוא נשאל על כך, אמר דה-סנטיס שהשם שלו כנראה ימשיך להופיע ברשימה של המועמדים הפוטנציאליים לראשות המפלגה הרפובליקנית, זאת בשל העבודה הטובה שהוא עושה בפלורידה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה