השוק

אמזון תזנק בהכנסות? שירות המשלוחים בדרך לעבור שינוי משמעותי

עם השקת Buy with Prime, שירות שיאפשר למוכרים לכלול את רשת המשלוחים של Amazon Prime כאופציה לרכישות באתרים אחרים, החברה עשויה להכניס עוד 10 מיליארד דולר מדי שנה
מערכת ice | 
אמזון (צילום freepik ,flickr/ Public.Resource.Org)
זרוע המסחר האלקטרוני של com מהווה כ-40% משוק המסחר האלקטרוני בארה"ב. באפריל חשפה החברה תוכנית לקבל נתח מ-60% הנותרים, עם השקת Buy with Prime, שירות שיאפשר למוכרים לכלול את רשת המשלוחים של אמזון פריים כאופציה לרכישות באתרים אחרים.
ביום שישי, האנליסט של Truist, יוסף סקאלי, טען שהדחיפה החדשה ביותר של אמזון יכולה להגדיל את ההכנסות ב-10 מיליארד דולר בשנה. סקאלי רואה ב-Buy with Prime "אבן דרך אסטרטגית גדולה" עבור אמזון שכן החברה מציעה גישה לשירות הפופולרי למוכרים אחרים. הרעיון הוא שאתרים אחרים יכללו כפתור קנה עם פריים, שימשוך פרטי כתובת וכרטיס אשראי מחשבונות אמזון פריים של המשתמשים, ולאחר מכן יטפל במימוש ואספקת ההזמנה.
 
בטווח הקצר, כתב סקאלי, השירות יכול לעזור לאמזון לספוג חלק מיכולת המימוש העודפת שהחברה חשפה כשדיווחה על תוצאותיה הכספיות ברבעון הראשון. לטווח ארוך יותר, הוא אמר. כדי להעריך את הגודל הפוטנציאלי של העסק, סקאלי מניח שחלקה של אמזון במסחר האלקטרוני העולמי בארה"ב נשאר יציב ב-41% עד 2025.
אם אמזון תוכל לתפוס 6% מהעסקים הנותרים עבור Buy with Prime, ואם החברה תיקח 10% מכל עסקה, ההכנסה המצטברת תהיה בטווח של 3-10 מיליארד דולר, לפי החישובים של סקוואלי. האנליסט חזר על דירוג הקנייה שלו ומחיר היעד של 175 דולר על מניית אמזון, ואמר שהוא הפך מעט יותר חיובי למניה, ושהציפיות של וול סטריט אופסו לרמות בר השגה יותר, כשהמניה ירדה בכ-38% עד כה השנה.
שירותי האינטרנט של אמזון אחראים ללא ספק ל-80% מההערכה הנוכחית, מה שנותן למשקיעים את ההזדמנות להחזיק בשאר העסקים בהנחה עצומה. אגב, ביום שישי עלו מניית אמזון ב-3% ל-106.72 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה