השוק

גוגל מודיעה על פשיטת רגל ברוסיה: מה משמעות המהלך?

גוגל רוסיה מבקשת הכרה כפושטת רגל. החברה תשמור כמה שירותים כמו YouTube וחיפוש, בחינם למשתמשים רוסים
מערכת ice | 
גוגל במתקפה חריפה (צילום ויקיפדיה/ Outreach Pete)
חברת הבת המקומית של גוגל ברוסיה הגישה אמש (שבת) בקשה רשמית לפשיטת רגל זאת משום שהצעדים של מוסקבה נגד החברה האמריקנית לא איפשרו לעשות עסקים באופן שיאפשר לה לפעול, כך מסרה החברה בהצהרתה.
"גוגל רוסיה הגישה בקשה לפשיטת רגל", אמר דובר גוגל בהצהרה, והוסיף כי "תפיסת חשבון הבנק של גוגל רוסיה על ידי הרשויות ברוסיה הפכה את המשרד שלנו ברוסיה לבלתי נסבלים לתפקוד, כולל העסקה ותשלום לעובדים רוסים. תשלום לספקים וספקים, ועמידה בהתחייבויות פיננסיות אחרות.

"אנשים ברוסיה מסתמכים על השירותים שלנו כדי לגשת למידע איכותי ואנו נמשיך לשמור על שירותים בחינם כגון חיפוש, YouTube, Gmail, מפות, אנדרואיד ו-Play זמינים", אמרה החברה במטרה להרגיע את הציבור.
ענקית הטכנולוגיה האמריקנית הודיעה בחודש שעבר שהיא עומדת להגיש בקשה לפשיטת רגל. סוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס דיווחה כי הגישה את הניירת שלה לבית המשפט לבוררות במוסקבה ב-16 ביוני. גוגל היא אחת מחברות טכנולוגיה מערביות רבות שפרשו מרוסיה או צמצמו את פעילותה שם, בין השאר בשל סנקציות מערביות וצעדי נגד רוסים, ובחלקו בשל לחץ של ממשלת אוקראינה להטיל "חסימה דיגיטלית". כדי למנוע מרוסיה לגשת לשירותים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה