השוק

עסקת ענק בהייטק הישראלי: רכישה ב-120 מיליון שקל

חברת הטכנולוגיה הישראלית פריוריטי רוכשת את חברת 'Silverbyte' ב-120 מיליון שקל. זוהי רכישה חמישית שפריוריטי מבצעת תוך שנה וארבעה חודשים, בהיקף כולל של 400 מיליון שקל.
מערכת ice | 
שגיב גרינשפן (צילום אלן צפלסקי)
מסע ההתרחבות של Priority ממשיך: היום (ראשון) מודיעה ענקית ההייטק, המפתחת פלטפורמות חכמות לניהול ארגוני מערכתי, על רכישת חברת 'Silverbyte' הישראלית, המפתחת פתרונות תוכנה לתחום ה-'Travel Tech'.
במערכת הדגל של 'Silverbyte' ניתן למצוא מערכת לניהול קבלה, מערכת לניהול מרכז הזמנות, מערכת לניהול אירועים, מערכת לניהול ספא, עמדות מכירה ועוד. החברה מדורגת בעקביות בשנים האחרונות במקומות הראשונים בטכנולוגיה בתחום התיירות, ורכישתה צפויה להקפיץ את הדירוג עוד יותר.
הרכישה של 'Silverbyte' היא החמישית במספר שהיא מבצעת תוך שנה וארבעה חודשים, בהיקף כולל של 400 מיליון שקל. רכישות אלה הכניסו את החברה לתחומי פעילות של מסחר, חינוך וקמעונאות, וכעת גם לענף המלונאות. רכישת 'Silverbyte' היא סינרגטית לפעילות החברה ותאפשר מתן פתרונות מתקדמים עוד יותר באמצעות חיבור למערכת ה-ERP המתקדמת של Priority ולפתרונות הקמעונאות של החברה.
 
מנכ"ל Priority, שגיב גרינשפן: "הפתרונות החדשניים של Silverbyte מרחיבים את היצע הפתרונות שלנו לעסקים, גם בתחום האירוח. החיבור בין היכולות של Priority, הפריסה הגיאוגרפית שלנו ולבין היכולות של החברה הנרכשת יאפשרו את הגדלת היצע המוצר שלנו לשוק הגלובאלי. הרכישה הנוכחית היא עוד צעד חשוב בהתפתחותה של Priority ובצמיחתה הוורטיקלית, הממצבות את החברה כמובילת שוק בתחומי ה- ERP, קמעונאות, נוכחות, ניהול מרכזים, חינוך ועכשיו מלונאות ".
מנכ"לית Silverbyte, עינב פלג: "באמצעות החיבור ל-Priority, Silverbyte תמנף את הסניפים והשותפים שלPriority  ברחבי העולם. החיבור יאפשר לנו לשווק פתרון שלם (end-to-end) שהטכנולוגיה שלו מגיעה מבית אחד הכולל מערכת ERP, עמדות מכירה (POS), ניהול עובדים וכמובן את המערכת של Silverbyte.הסינרגיה בין החברות תייצר ערך מיוחד לשוק האירוח שנובע משילוב המערכות הטכנולוגיות".
 
Silverbyte הוקמה בשנת 1992 ומונה כיום כ-1,000 מלונות מתוכם מעל 500 מלונות ברחבי הארץ והשאר במספר רב של מדינות באירופה, אפריקה ואסיה. החברה מעסיקה כ-100 עובדים המעניקים פתרונות תוכנה היקפיים ושירות מהמדרגה הראשונה. מחלקת השירות בעלת מוניטין ומשקיעה רבות בשיפור השרות  וצוות הפיתוח הרחב של החברה ממשיך לשקוד על פתרונות טכנולוגיים חדשניים, המאפשרים למלון זרימה טבעית עם התקדמות הטכנולוגיה המהירה אותה אנו חווים בעשור האחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה