השוק

טראמפ ממשיך להסתבך: חקירה נוספת נגד הנשיא לשעבר

החברה שאמורה היתה לספק את הכסף לרשת החברתית של הנשיא לשעבר נחקרת כעת על ידי שלוש רשויות שונות, שמנסות לחנוק את Truth Social לפני שתספיק לגדול
יאיר מור |  1
דונלד טראמפ (צילום פייסבוק/דונלד טראמפ)
חקירה נוספת, שלישית במספר, נפתחה נגד הרשת החברתית של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ: Digital World Acquisition Corp (להלן: DWAC), חברת ה-SPAC (חברת רכישה למטרות מיוחדות) שאמורה להתמזג עם Trump Media & Technology Group (להלן: TMTG) של טראמפ ולהזרים אליה מאות מיליוני דולרים שגייסה בהנפקה בבורסה בשנה שעברה, הודיעה אמש (שני) לרשות לניירות ערך (SEC) כי קיבלה צווים מטעם ועדת חקירה מהמחוז הדרומי של ניו-יורק, החוקר כל דבר שקשור להתנהלות הכספית של טראמפ עוד מימי כהונתו בנשיאות.
לפי הודעת מנכ"ל החברה, פטריק אורלנדו, הצווים דרשו מהחברה ומכל אחד מחברי הדירקטוריון שלה מידע על קשריה והתנהלותה מול גופים ואנשים שונים, אך במיוחד חרבת ההשקעות Rocket One Capital ממיאמי שבפלורידה. כתוצאה מהעניין שהפגינה מדינת ניו-יורק בקשר הזה, פרש נציג רוקט וואן, ברוס גרליק, מדירקטוריון DWAC.
 
החקירה החדשה דומה למדי, ככל הנראה, לחקירות קודמות שנפתחו נגד DWAC על ידי ה-SEC עצמה ומשרד המשפטים בממשל ביידן (שמינה גם את התובע המחוזי שעומד בראש החקירה החדשה, דמיאן וויליאמס). כל החקירות קשורות לחשדות לפיהן DWAC עברה על החוקים החלים על חברות SPAC ודנה עם אנשים מטעם טראמפ באשר למיזוג אפשרי עוד לפני הנפקתה בבורסה – בעוד החוק אומר שחברת SPAC מוגבלת לבחירת תחום בלבד, ולא מושא השקעה פוטנציאלי, לפני שהיא מגייסת כסף בבורסה.
חברת TMTG מסרה כי היא "מתמקדת בהשבת זכות חופש הביטוי של העם האמריקאי. כל יום, הצוות שלנו עובד ללא לאות כדי לתמוך בצמיחה המהירה של Truth Social, להביא משתמשים חדשים ולהוסיף תכונות חדשות. אנו מעודדים – ונשתף פעולה – עם כל פיקוח שיתמוך במשימה החשובה של ה-SEC להגנה על משקיעים פרטיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה שהשמאלנים/פרוגרסיבים לא מצליחים בקלפי הם מנסים בבתי (ל"ת)
    פנס 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור