השוק

גל הפיטורים בעולם ההייטק: חברה ישראלית מפטרת 30 עובדים

החברה הישראלית SQream הודיעה כי כחלק מצעדי ייעול ושיפור שהחברה מקדמת בכוונתה לפטר 30 מעובדיה, רובם בישראל
מערכת ice |  1
פיטורים (צילום freepik)
החברה הישראלית SQream, אשר מפתחת טכנולוגיה למסדי נתונים המאפשרת לחברות לנתח כמויות מידע עצומות במהירות גבוהה יחסית בעזרת שימוש במאיצים גרפיים במקום בשבבי עיבוד רגילים, הודיעה כי בכוונתה לפטר 30 מתוך 170 עובדיה, רובם בישראל. בחברה הבהירו כי גל הפיטורים הינו רוחבי ואינו מתמקד במחלקה אחת.
 
SQream נוסדה ב-2010 על ידי עמי גל וקוסטיה וראקין, ועד היום הצליחה לגייס סכום של 77 מיליון דולר עבור פיתוח המוצר שלה. במטרה להיכנס לשווקים הגדולים בתחום בחברה הבינו כי עליהם לייעל את איכות ואופי העבודה. כחלק מתהליך זה הגיע גל הפיטורים הנוכחי, ועכשיו מטרתה היא להגיע לאיזון.
 
עמי גל, מייסד החברה, מסר כי "אנחנו ממוקדים בהכנסות וייצור שלהן מלקוחות חדשים וקיימים. העובדים שאנחנו נפרדים מהם אלה אנשים שהיו חלק משמעותי מההצלחה שלנו בשנים האחרונות וקשה לי מאוד לעשות את זה. אני שולח הביתה אנשים מאוד מוכשרים שהרימו אותנו למקום הכי גבוה ואסייע להם ככל יכולתי".
סקרים מצטרפת לעשרות חברות הייטק ישראליות שהודיעו בשבועות האחרונים על פיטורי עובדים בשל המצב הכלכלי, ביניהן ניתן למנות את אפליקציית המסחר החברתי איטורו, שירות ניהול הכנסים ביזאבולייטריקס הירושלמית, ענקית המשחקים המקוונים פלייטיקה, חברת משלוחי הקניות Avo ועוד רבות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא שמעתי מעולם על החברה הזו....
    גיל 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ... אז אם הם מפטרים או קולטים זה לא כ"כ משנה... אם היו אומרים אינטל מפטרת אלפים בישראל ואו מחפשת לקלוט ... אז האפקט היה אחר
    סגור