השוק

מותג המים המוגזים מצרפת והבצפר מציגים אמנות תל אביבית

המותג Perrier בשיתוף סטודנטים לאמנות של הבצפר לפרסום יצרו יצירות אמנות ססגוניות בהשראת העיר תל אביב. זו השנה השלישית לשיתוף הפעולה של המותג עם בית הספר של איגוד חברות הפרסום
מערכת ice | 
מים מוגזים Perrier אמנות תל אביב (צילום הבצפר)
שבעה סטודנטים של "הבצפר" של חברות הפרסום יצרו בשיתוף מותג המים המוגזים " Perrier" יצירות בהשראת תל אביב מותג המים המוגזים הצרפתי "Perrier" משתף פעולה זאת השנה השלישית עם בית הספר של איגוד חברות הפרסום, "הבצפר", ויחד יציגו את עבודות הסטודנטים בקורס ארט דיירקשן במוזיאון האינסטגרמי של המותג (@perrieril). בפרויקט התבקשו הסטודנטים להציג יצירות בהשראת העיר תל-אביב, תוך כדי שילוב בקבוקי "Perrier". 
הסטודנטים שמשתתפים בפרויקט הם ניב הורוביץ, אנה פרננדז, ספיר שושן, נויה מלמד, לויה בן סימון, רותם מנדלסון, נוי צפרוני לביא. פרויקט זה מצטרף לנגיעות נוספות של "Perrier" באומנות המקומית ולשיתופי פעולה נוספים עם "הבצפר" - בשנתיים האחרונות נרתם מותג המים המוגזים הצרפתי לטובת אמנים ישראלים צעירים ועזר להם לחשוף את יצירותיהם ואף פרסם יצירות מקומיות על שילוט ברחבי גוש דן, ועוד.
צליל צרפתי, מנהלת מותג פרייה בטמפו: "כמידי שנה וכחלק מהאג'נדה העולמית Perrier חובר עם אומנים בינלאומיים ואומנות חוצה עולם ופלטפורמות כמו ז'אן פול גוב, מורקאמי היפני ועד ליוצרים צעירים ברחבי העולם. אנחנו נרגשים לשתף פעולה ולתמוך זאת השנה השלישית בסטודנטים מהבצפר ולחבר את האייקונית של העיר תל אביב עם הבקבוק המוכר והמזוהה של המותג" 
לדברי יגאל בראון מנכ"ל הבצפר:" שיתוף הפעולה המרענן והתוסס של הבצפר עם מותג פרייה, מביא לידי ביטוי את התפיסה ההוליסטית שלנו בנוגע לחשיבה קריאטיבית ויזואלית – היוצר הוויזואלי צריך ויכול להביא לידי ביטוי את יכולותיו בכל פלטפורמה בפרינט כמו בדיגיטל וללא ספק גם באומנות – חשיבה מחוץ לקופסה היא בבסיס ההכשרה שלנו. לשמחתנו המותג פרייה מביא גם חשיבה מחוץ לבקבוק שמתחברת היטב לערכים אלו"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה