השוק

עוד עסקה לאלביט: חברת הבת תמכור מערכות ראייה במיליונים

יוניברסל אוויוניקס, חברת הבת אלביט מערכות חתמה על עסקאות אבזור למטוסי בואינג; במסגרת העסקה תרוויח כ- 33 מיליון דולר; מתוך כך רצף העסקאות המרשים של אלביט ממשיך
מערכת ice | 
מערכת ראייה של אלביט (צילום אלביט מערכות)
אלביט מערכות בע"מ הודיעה היום (שני) כי החברה הבת שלה -יוניברסל אוויוניקס זכתה בחוזה בסך כ-33 מיליון דולר מחברת AerSale Corporation ותספק מערכות ראייה מוגברת לטיסה הכוללות תצוגה עילית לבישה מסוג SkyLens™️ בעלת שדה ראייה של 360 מעלות, וכן את מצלמות  EVS-5000עבור מטוסי בואינג 737NG. החוזה יצא לדרך במהלך שנת 2023. יש לציין כמו כן מערכות ראייה מוגברת לטיסה מתוצרת החברה נמצאות בשימוש מבצעי על מאות מטוסי בואינג של חברת פד-אקס.

מטוס הבואינג עליו יותקנו המערכות
 
עסקה זו מצטרפת לשורת עסקאות ארוכה אותה ביצעה אלביט מערכות לאחרונה. ביניהן עסקאות עם מדינה באסיה פסיפיק ובאירופה. רצץ העסקאות צפוי להכניס לכיסה של אלביט סכום של יותר 1.978 מיליארד דולר.
 
ClearVision היא מערכת מרושיינת לראייה משולבת המיועדת לאפשר לטייסי מטוסים מסחריים להתגבר על מצבים של תנאי ראייה מוגבלים, ביום ובלילה, ולאפשר להם להיכנס ולצאת משדות תעופה מהר יותר, לחסוך זמן ולהגדיל את היעילות מבצעית ואת הבטיחות. מערכת SkyLens מאפשרת לטייסים לפעול כשמבטם מופנה קדימה ברציפות, לעקוב אחר אינפורמציית הטיסה ובה בעת לשמר מודעות מצבית תלת-ממדית באשר לתנאי הקרקע ותנועת המטוסים. 
יורם שמואלי, מנכ"ל אלביט מערכות כלי טיס, אמר: "אנו רואים ביקוש מחודש בשוק התעופה האזרחית ליכולות ראייה חדשניות אך מרושיינות שמאפשרות לבצע טיסות בצורה יעילה ובטוחה בתנאי ראייה מוגבלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה