השוק

החברה של היזם היהודי גייסה סכום כמעט בלתי נתפש

חברה צרפתית שנוסדה על ידי יזם ממוצא יהודי ומעסיקה מאות עובדים בישראל גייסה יותר מחצי מיליארד דולר, ומבטיחה להשתמש בכסף כדי לרכוש חברות ישראליות

יאיר מור |  3
צילום pixbay
חברת Contentsquare הצרפתית, שמעסיקה בישראל מאות עובדים, הודיעה הלילה על סבב גיוס בסכום אדיר של כ-600 מיליון דולר, שלדבריה יגדיל את כוח האדם במרכז הפיתוח שלה בארץ במאות עובדים נוספים – חלקם בהעסקה ישירה וחלקם על ידי רכישת חברות ישראליות.
החברה ציינה כי הסבב כלל שני סוגים של גיוסים: אחד היה גיוס הון סיכון בסך של 400 מיליון דולר מקרנות, כאשר בית ההשקעות Sixth Street היה המשקיע העיקרי, והצטרף לקרנות כמו Bpifrance הצרפתית, קרן כנען, Eurazeo, Highland Europe, KKR, LionTree, סופטבנק היפנית ועוד; והשני היה גיוס של 200 מיליון דולר בקו אשראי מהבנקים הגדולים. זאת מעט יותר משנה לאחר סבב הגיוס הקודם במאי 2021, שבו גייסה החברה כחצי מיליארד דולר. גם השווי שלה הוכפל מאז, להערכה של 5.6 מיליארד דולר.
החברה, שהוקמה בשנת 2012 על ידי היזם הצרפתי-יהודי ז'ונתן שרקי, מספקת ללקוחות ניתוח של אינטראקציות משתמשים באתרים ואפליקציות, במטרה לייעל אותם, בדגש על ייעול תהליכי מכירות באתרים ואפליקציות. מדובר בשוק שמוערך כיום בכ-34 מיליארד דולר. קונטנטסקוור נהנית מהכנסות חוזרות של מיליוני דולרים בשנה, וקצב גידול של יותר מ-100% בשנה. כיום מועסקים כ-1,500 עובדים ב-17 מטות החברה בעולם, מתוכם כ-350 במו"פ – התחום שבו מרוכז המרכז שלה בישראל.
"סבב ההשקעה החדש הוא עדות לשאיפה של הצוות שלנו, שמתמקד בסיוע לעסקים מכל הגדלים לספק חוויות דיגיטליות אנושיות, חלקות, מתגמלות ומעוררות השראה יותר", אמר שרקי. "אנחנו נרגשים להמשיך לפעול למען שיפור חווית המשתמש הדיגיטלית בכל מקום, ומבחינתנו זו רק ההתחלה".
שלומי חגי, שהיה מנכ"ל Clicktale הישראלית שנרכשה על ידי קונטנטסקוור ב-2019, וכיום משמש כסמנכ"ל כספים בחברה, הוסיף כי "בתקופה שבה ההייטק העולמי נמצא במשבר יצאנו למסע גיוס מורכב, כדי להעמיק את האחיזה שלנו בשוק ניתוח חוויית המשתמש – הן בארה"ב והן באירופה. מצאנו אמון מלא בקרב המשקיעים הפרטיים הגדולים בעולם, שהסתכלו על הצמיחה האורגנית של החברה שמכפילה את עצמה משנה לשנה והצטרפו אלינו למסע הזה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חברה שמוודאת שתלחצו על פרסומות ותישארו באתר (ל"ת)
    איזו תרומה לאנושות 07/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    צודק אבו עלי
    אברהים 07/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מראה שאין פועה ועוד אנחנו בחתחלת הדרך בפינה המלכותית.על סמךהפצת שמועות על פועה יחסר עוד מהנדסים בשוק ההיטק כאן יהיה עקוב צמיחה ותוצאות סטארט אפ.
    סגור
  • 1.
    קליקטייל
    ריובו 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה ממש fairytail
    סגור