השוק

תחילת הפעלה מסחרית והזרמת חשמל בפרויקט אולמדיה בספרד

אבן דרך בפעילותה הגלובאלית של נופר אנרגיה: החברה מדווחת על תחילת הזרמת חשמל לרשת בפרויקט הממוקם בספרד, שהוקם וחובר בשותפות עם קרן נוי
מערכת ice | 
אנרגיה ירוקה (צילום freepik)
נופר אנרגיה מדווחת היום על הפעלה מסחרית ותחילת הזרמת חשמל לרשת בפרויקט אולמדיה בספרד (169 מגה-ואט), אשר הוקם וחובר במסגרת השותפות עם קרן נוי בהתאם ללוחות הזמנים המקוריים שהוצגו בדיווחי החברה השונים.
מדובר באבן דרך משמעותית בפעילותה הגלובאלית של החברה, כאשר בעוד מספר שבועות צפויה החברה להפעיל פרויקט משמעותי נוסף - פרויקט סאבינר בספרד.
 
עלות פרויקט אולמדיה, אשר מומן ב-project finance, הינה כ-129 מיליון יורו והוא צפוי לייצר הכנסות שנתיות בסך 26.3 מיליון אירו ו-EBITDA שנתית בסך 22.3 מיליון אירו.
כפי שדווח בעבר, חברת הפרויקט התקשרה בהסכם PPA למכירת החשמל המיוצר בפרויקט, לתאגיד ספרדי גדול וידוע, לפיו במהלך שלוש השנים הראשונות מחצית מהחשמל המיוצר בפרויקט יימכר במחיר של 82.5 אירו למגה-וואט שעה, ומחציתו יימכר במשך תקופה בת חמש שנים במחיר של כ-63.8 אירו למגה-וואט שעה (יתר החשמל שייוצר במהלך השנתיים האחרונות יימכר במחירי שוק או בהסדרים אחרים). הסכם זה מייצר שיפור משמעותי נוסף לפרמטרים הכלכליים החזקים של הפרויקט וצפוי לאפשר הגדלת מינוף מול הבנקים המממנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה