השוק

יוצאי פייפאל מציגים: כך גייסנו 56 מיליון דולר לסטארטאפ

סטארטאפ הפינטק באלאנס, בהובלת יוצאי פייפאל, המפתח פלטפורמת תשלומים למסחר אלקטרוני, השלים גיוס של 56 מיליון דולר בסבב מסדרה B
מערכת ice | 
פייפאל (צילום pixabay)
סטארטאפ הפינטק באלאנס, המפתח פלטפורמת תשלומים למסחר אלקטרוני, השלים גיוס של 56 מיליון דולר בסבב מסדרה B. הסבב הובל על ידי Forerunner ובהשתתפות המשקיעים Hubspot Ventures, Lyra Ventures ,Salesforce Ventures, ו- Gramercy Ventures.
בסבב הגיוס השתתפו שורת משקיעים מובילים מתחום המכירות B2B בהם ה-CMO לשעבר של Shopify והמייסד וה-CTO של המארקטפלייס B2B המצליח Faire.  הם הצטרפו למשקיעים הקיימים בבאלאנס, בהם Ribbit, Lightspeed, Avid Ventures, Upwest ו- Jibe. הגיוס הנוכחי מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-87 מיליון דולר.
באלאנס הוקמה בשנת 2020 על ידי יוצאי PayPal בר גירון, המשמש מנכ"ל ויוני שוסטר, סמנכ"ל טכנולוגיות. באלאנס חותרת להיות מערכת התשלומים המובילה למסחר בין עסקים באינטרנט. כשעסקאות B2B מהוות כ90% מנפח המסחר העולמי, והערכות לנפח התשלומים הכולל נעות בין 120-180 טריליון דולר, הזדמנות השוק של באלאנס היא הגדולה ביותר שניתן לדמיין. החברה מעסיקה 60 עובדים, כספי ההשקעה ישמשו לגיוס עובדים למרכז הפיתוח בישראל ולמשרדים בניו יורק ולהרחבת הפריסה של הפלטפורמה באתרי מכירות ותחומים חדשים.
 
 "במהלך עבודתי בפייפאל הבנתי שפוטנציאל התשלומים במסחר אלקטרוני רחוק מלהיות מנוצל," אומר בר גירון, מנכ"ל ומייסד שותף של Balance. "אנחנו בעיצומה של המהפכה התעשייתית הרביעית, שתיקח את המסחר הגולבלי לאינטרנט ותיצור בפעם הראשונה שוק משוכלל באמת. עד לשנת 2025, 30% מהתשלומים צפויים לעבור לאופן מקוון. אנחנו גאים להיות גורם מוביל במהפכה הזו, לשנות מערכות בנות מאות שנים ולהביא אותן לעידן המודרני באמצעות הכוח של הדיגיטציה. כל התייעלות שאנחנו עושים בתחום המסחר היא תרומה נטו להפחתת מחירי מוצרים ויוקר המחיה ברחבי העולם."
 הפלטפורמה של באלאנס מאפשרת לאתרי מכירות להציע ללקוחותיהם לשלם במגוון של דרכים, כולל פריסת צ'קים, העברות בנקאיות או כרטיסי אשראי בתנאי תשלום גמישים ולקבל את הכסף מיידית. הטכנולוגיה מאפשרת גם לחברות בתעשיות מסורתיות, כולל מזון, פלדה, עץ, כימיקלים, פלדה והלבשה לעבור למודל של מסחר אלקטרוני הדומה לשוק הצרכני ולהנות מהיתרונות של מכירות רחבות אונליין.
 
בין הלקוחות הגדולים בתחומים אלה Vallourec, מתאגידי הפלדה הגדולים בעולם, המעסיק כ-20,000 עובדים, MaterialsXchange, אתר לקנייה ומכירה של עצים; ChemDirect, מרקטפלייס לחברות הזקוקות לאספקה של כימיקלים, Abound, מרקטפלייס סיטונאי לקמעונאים ו- notch, פלטפורמה למסעדות ומפיצים. באלאנס עובדת כיום עם 300 אתרי מכירות מובילים בעולם, בהם Notch, Everywhere Apparel, Bryzos, Felux, ועוד, ובשותפויות עם Shopify Plus, Fabric ו-Magento.
קירסטן גרין, מייסדת ושותפה מנהלת ב- Forerunner, שהובילה את סבב הגיוס: "במשך שנים התחום הצרכני הוביל את המודרניזציה בביצוע העסקאות, ואילו תחום המסחר בין חברות פיגר אחריו בהרבה. אנחנו רואים פוטנציאל אדיר בהבאת המודרניזציה גם למסחר B2B. ההזדמנות בשוק זה היא עצומה - רק 5% מנפח התשלומים B2B בהיקף של  120 טריליון דולר מתנהל היום בדיגיטל, כך שאפשרויות הצמיחה הן עצומות. אנחנו שמחים לשתף פעולה עם בר ואנשי באלאנס כשהם פועלים להאצת השינוי בתעשייה זו".
 נווי קאלן, מנהל בסיילספורס ונצ'רס: "המהפך במסחר B2B מחייב תשתית חדשה של טכנולוגית פינטק. פלטפורמת התשלומים של באלאנס נותנת מענה לצורך זה ואנחנו מאמינים שהיא תהפוך לסטנדרט בתעשייה. אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם בר ועם צוות החברה ומההבנה הרחבה שלהם ביחס לצרכים היחודיים הנדרשים כדי לייצר מהפכה בתשלומים בין חברות באינטרנט".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה