השוק

עסקת כלל-MAX: דירקטוריון כלל מכונס - 5 דירקטורים תומכים

דירקטוריון כלל מכונס בשעה זו לדון באישור הסופי של עסקת הענק המשמעותית של רכישת MAX ע"י כלל ביטוח; הרשמים הראשונים מהעולה בישיבה היא כי 5 דירקטורים תומכים, 2 מתנגדים ו-2 מתלבטים
ניצן כהן | 
יאיר אבידן, ענת גואטה (צילום רמי זרניגר, ענבר מרמרי, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
דירקטוריון כלל מתכנס בשעה זו לדון באישור הסופי של עסקת רכישת חברת כרטיסי האשראי MAX על ידי כלל ביטוח. מדובר בעסקה דרמטית ומשמעותית שהמועד האחרון לאישורה חל היום. הדירקטוריון, כאמור, מכונס בשעה זו לדון בפרטי העסקה ובסוף הדיוןם תתקיים הצבעה.
גורמים המעורים היטב בפרטי הישיבה אומרים הבוקר ל-ice. כי כרגע, ובסייג של בשלב זה של הדיון, מסתמן כי 5 דירקטורים תומכים בעסקה, 2 דירקטורים מתנגדים לה ו-2 דירקטורים מתלבטים. 
 
אם מצבת הכוחות הזו תישמר עד לסוף הדיון ואכן תתקיים ההצבעה בסופו של דבר הרי שהעסקה תאושר ותיוולד לנו (לכלכלה הישראלית) סוף סוף תחרותץ אמיתית לבנקים.
השאלה הגדולה כיצד אנשיו של אלפרד אקירוב ינהגו בהצבעה ש"אינה עוברת בקלות בגרונו של הבוס". באופן עקרוני דוד גרנות אינו מתנגד לעסקה אך מערים עליה קשיים. גרנות מנסה להוביל מהלך לפיו כלל תרכוש "רק" 60% מ-MAX, מה שיביא בסבירות גבוהה לקריסת העסקה.
אקירוב, יש לציין לא שש לאשר את העסקה (לפחות לפי דברי מקורביו) מאחר ואז הוא יכנס תחת כנפי הרגולציה המחמירה של הפיקוח על הבנקים, שם הוא מרגיש פחות נוח מאשר תחת הרגלוציה הנרפית של המפקח על הביטוח.
גרנות נפגש לאחרונה עם נציגי MAX וורבורג פינקוס והעלה את ההצעה לרכוש רק 60% מהחברה, אך מאחר ומדובר בקרן השקעות שרוצה לעשות אקזיט מההשקעה הזו, נציגי הקרן אינם מעוניינים במתווה כזה. אבל כל זה נכון לשעות הבוקר, טרם התכנסות הדירקטוריון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה