השוק

רמי לוי מוכן לתחרות? WOLT פותחת סופרמרקט חדש

חודשיים אחרי שהשיקה את החנויות הכחולות בנווה צדק: Wolt פותחת סניף נוסף של Wolt Market בפתח תקווה. החנות תפעל מ- 8 בבוקר עד חצות ותציע מגוון של 3,000 מוצרים. המהלך מגיע כחלק מצמיחת קטגוריית הסופרים באפליקציית Wolt, בה פועלים כיום שחקנים מובילים כמו ויקטורי, רמי לוי בשכונה וYellow
מערכת ice |  2
וולט מרקט פתח תקווה (צילום שי עזרי Wolt ישראל)
הסניף השני של Wolt Market, חנות המכולת השכונתית של Wolt נפתח הבוקר (ראשון) בשכונת אם המושבות בפתח תקווה. החנות מציעה מגוון של 3,000 מוצרי מזון בסיסיים, פירות וירקות טריים, בשר ועוף טרי, אלכוהול, לחם ומאפים, הגיינה וניקיון, מוצרי מזון לתינוקות, טיטולים ועוד. בנוסף, ניתן להזמין ב Wolt Market מגוון מוצרי בוטיק מקומיים וייחודיים וכן קטגוריה ייעודית שתיתן מענה לעולמות המזון האורגני והבריא.
חנות ה-Wolt Market תפעל בכל יום משמונה בבוקר ועד חצות, עם צפי להרחבת שעות הפעילות בהמשך. המשלוחים יגיעו לכל שכונות העיר פתח תקווה וגם לגבעת השלושה, כפר סירקין, גבעת שמואל, קרית אונו וגני תקווה, היא תתחרה ברשתות כמו ויקטורי, רמי לוי ו-Yellow.
 
עוד נמסר כי דמי המשלוח יהיו זהים לאלה שבאפליקציית Wolt כיום, הנמוכים משמעותית מאלה שברשתות הסופר. בנוסף, יתאפשר איסוף עצמי מהסניף, בהזמנה מראש דרך האפליקציה. 
חנויות Wolt Market הן חלק מקטגוריית מוצרי המכולת ההולכת ומתרחבת באפליקציית Wolt. הקטגורייה כוללת בין היתר את הרשתות ויקטורי, רמי לוי בשכונה, פרשמרקט, וyellow, בפריסה ארצית רחבה, בפתח תקווה, ראשון לציון, נתניה, הרצליה, ירושלים ועוד. סניפים נוספים של כל רשתות הסופר, בהן גם Wolt Market, צפויים להיפתח בהמשך השנה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עניין של זמן עד שיכנסו גם למסעדנות
    רוני 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והנה העסקים שעבדו איתם בראו מפלצת שתחסל אותם
    סגור
  • 1.
    מחירי הטונה של רמי לוי גם לא זולים.
    יעקב 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המחיר דומה מאד לטונות היקרות
    סגור