כסף וצרכנות

רשת הפיצריות משתלטת על וולט: תוכלו להזמין מ-40 סניפים

40 סניפי דומינו׳ס פיצה הצטרפו לאפליקציית Wolt השבוע, בפריסה ארצית בכל אזורי הפעילות של הפלטפורמה - מחיפה ועד באר שבע, זאת במסגרת הרחבה משמעותית של שיתוף הפעולה בין חברת המשלוחים ורשת הפיצריות. עבור המהלך פותחה תשתית טכנולוגית שמחברת בין הפלטפורמה של Wolt לסניפי דומינו׳ס
מערכת ice | 
וולט (צילום מתוך אתר וולט, פלאש 90)
אחרי השקה מוצלחת לפני חודשיים, השבוע עלו לאוויר באפליקציית Wolt, לא פחות מ-40 סניפים של דומינו׳ס פיצה בפריסה ארצית באזורי הפעילות של Wolt - מחיפה ועד באר שבע, ובהם 4 סניפים כשרים. זאת במסגרת הרחבה משמעותית של שיתוף הפעולה בין פלטפורמת המשלוחים ורשת הפיצריות, שהחל בפיילוט עם 6 סניפים.
במסגרת שיתוף הפעולה בין דומינוס לWolt, מוצע מודל ייחודי - דומינו'ס פיצה היא הראשונה בישראל (ובין הראשונות בעולם) שעובדת עם Wolt כפלטפורמת שיווק בלבד. דומינו'ס מציעה את מוצריה באפליקציה של Wolt ואספקתם תעשה באמצעות מערך המשלוחים העצמאי של דומינו'ס פיצה, כמו גם שירות הלקוחות.
 
במסגרת המהלך חוברה התשתית הטכנולוגית של סניפי דומינו׳ס לאפליקציית Wolt, כך שמתאפשרת אינטגרציה מלאה בין הפלטפורמה לסניפים. ברגע שלקוח מבצע הזמנה, המטבח בסניף כבר מקבל את הפירוט המלא וצוות הסניף מקבל את פרטי הלקוח המלאים.
בפיילוט הראשוני פעלו בחודשיים האחרונים באפליקציית Wolt שישה סניפי דומינו׳ס בתל אביב, כפר סבא ופתח תקווה. המנות המבוקשות ביותר: פיצה משפחתית, צ׳יזי קראסט ואצבעות מוצרלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה