השוק

רמי לוי דורש, יונט נסגרת ומה העיתון הנקרא בישראל?

בעלי רשת שיווק השקמה בדרישה חדשה לחברות המשקאות, יונט נסגרת, פייבר מפטרת עובדים, סקר TGI מציג תשובה לשליטה בפרינט. אלו ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
רמי לוי תוקף את משרד האוצר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי, shutterstock)
מסתמן: אישור עסקת כלל-MAX תידחה בשבועיים: דירקטוריון כלל התכנס היום לדון באישור עסקת רכישת חברת כרטיסי האשראי MAX; באופןו עקרוני האישור מתעכב לא בשל מהותו אלא בשל מספר סעיפים משפטיים מורכבים במצריכים את הסכמת ורבורג פינקוס; גורם בכיר: "עלו שאלות על העתיד ב-MAX לאור המכה בישראכרט חטפה מפועלים". לידיעה המלאה לחצו כאן.
בהתאם לתחזיות הפדרל ריזרב מעלה את הריבית ב-0.75%: ועידת השוק הפתוח החליטה להעלות את הריבית, בהתאם לתחזיות המוקדמות ב-0.75%; ג'רום פאוול, יו"ר הפדרל ריזרב שומר על יציבות ולמעשה מכריז מראש על כוונותיו וזה טוב לשווקים שמחפשים ודאות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
רמי לוי בצעד חסר תקדים: הדרישה שהציב לחברות המשקאות: הבעלים של רשת המזון "שיווק השקמה" דורש בעקבות הרחבת חוק הפיקדון מחברות המשקאות כי הוא יגבה מהן עמלה בגובה 2% מכמות הבקבוקים שהוא ימכור. הסיבות המלאות בפנים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
עידן עופר סוגר חובות למס הכנסה: הסדר המיליארדים נחשף: איי.סי.אל הגיעה להסדר עם רשות המסים במסגרתו היא תסיים את כל התביעות של המדינה נגדה במסגרת מס שישינסקי ותעביר עד לסוף השנה סכום עתק של 2 מיליארד שקל; החברה חתמה על הסדר גם לשנים הבאות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
יונט סוגרת את כל סניפיה להוציא 3 שימשיכו לגבות חובות: יונט קרדיט התחילה בתוכנית התייעלות במטרה לשקם את עסקיה שנפגעו דרמטית מפרשת הכסף החסר, החברה מחסלת את סניפי הרשת ומשאירה רק 3 סניפים פעילים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
פייבר, ענקית "כלכלת החלטורה" הישראלית, מפטרת עשרות עובדים: החברה, שהיתה מהראשונות לאפשר לגולשים להציע שירותי פרילאנס תמורת תשלום דרך אתר אינטרנט, מפטרת 60 עובדים, מתוכם 30 בישראל, ואומרת כי מדובר בחלק מ"תהליך התייעלות". לידיעה המלאה לחצו כאן.
סקר TGI: הפרינט בירידה, מעריב והארץ מזנקים: החשיפה לעיתונות ממשיכה במגמת הירידה, אך ישראל היום שומר על המקום הראשון ועדיין בפער מידיעות אחרונות. מהדורת סוף השבוע של הארץ עולה למקום השלישי ועוקפת את עיתון בשבע | כל הנתונים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה