השוק

גילת סגרה רבעון עם רווח תפעולי ומאשררת את התחזיות

גילת לוויינים סיימה את הרבעון עם הרנסות של 55.5 מיליון דולר ורווח תפעולי; החברה מאשררת את התחזיות לשנה כולה כשהיא מעריכה שההכנסות ינועו של 245 מיליון דולר עד 265 מיליון דולר
ניצן כהן | 
ישי דוידי (צילום יונתן בלום)
גילת שבשליטת קרן פימי של ישי דוידי, היא אחת החברות המעניינות בבורסה. החברה היא מהוותיקות שבהן ועברה אינסוף תהפוכות ושינויים עד שהגיע לתקופה בה הדרישות למוצרים שלה הולכים וגדלים ומעמדה בשוק הזה מעניין. גילת לווינים עוסקת למעשה בפרישה של רשתות תקשורת לווייניות בעיקר לאזורים מרוחקים שאין בהם כדאיות לפרוש רשת קווית.
במשבר הקורונה הופנם המצב בו יש להביא אינטרנט מהיר, ולמעשה תקשורת, לכל חלקי כדור הארץ כשבאופן מפתיע למדי גם במדינות מתקדמות (כמו ארה"ב) יש יותר מידי אזורים מאוכלסים ללא תקשורת אינטרנט ולו סבירה ומכאן העניין ההולך וגובר בגילת מאז משבר הקורונה.
 
אם כן, החברה פרסמה היום את הדו"חות הכספיים לרבעון השני של השנה מהם עולה כי הכנסות הרבעון הסתכמו ב-55.5 מיליון דולר, צמיחה של 1.2% בהשוואה לרבעון השני של השנה שעברה. הרווח התפעולי על בסיס GAAP הסתכם ב-1.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של 400 אלף דולר ברבעון השני של השנה שעברה. הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP הסתכם בכ-2.4 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי על בסיס Non-GAAP בסך של 100 אלף דולר בלבד ברבעון השני של השנה שעברה
הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם בכ-500 אלף דולר בלבד, בהשוואה להפסד של 200 אלף דולר ברבעון השני של השנה שעברה. הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם בכ-1.4 מיליון דולר, בהשוואה לרווח Non-GAAP של 300 אלף דולר ברבעון השני של השנה שעברה.
ה-EBITDA הרבעוני המתואם הסתכם ב-5.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-EBITDA מתואם של 2.4 מיליון דולר ברבעון השני של השנה שעברה.
גילת אישררה את התחזיות שסיפקה לשנה כולה ומהן עולה כי ההכנסות צפויות לנוע בטווח של בין 245 ל-265 מיליון דולר, המשקפות צמיחה שנתית של בין 14% ל-23%.
החברה מצפה לרווח תפעולי על בסיס GAAP של בין 5 ל-9 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של בין 20 ל-24 מיליון דולר, המשקפים צמיחה שנתית של EBITDA מתואם של בין 30% ל-56%.
עדי צפדיה, מנכ"ל גילת, מסר: "אנו מרוצים מהתוצאות החזקות שלנו, ובפרט הצמיחה המשמעותית ברווחיות החברה. אנו ממשיכים לנצל בהצלחה הזדמנויות עסקיות, ורואים פוטנציאל צמיחה הולך וגובר בשנים הקרובות בשווקי היעד בהם אנו פועלים. כשאנו צופים על המשך השנה שעוד לפנינו, אנו מרגישים  בטוחים שנעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו.
"הרבעון הנוכחי היה יוצא דופן מבחינת הזמנות משמעותיות במיליוני דולרים עבור פלטפורמת הדור הבא של גילת, ה-SkyEdge IV. הרחבנו את הקשרים האסטרטגיים הגלובליים עם השותפים שלנו, מפעילי הלוויין, SES ו-Intelsat, ואנו ממשיכים להתחרות על הזדמנויות חשובות מול מפעילי לוויינים גדולים נוספים בתחום הלוויינים במסלול GEO בתפוקה גבוהה מאוד (VHTS). יתרה מזאת, עסקי מגברי המצב המוצק (SSPA) שלנו לשווקים חדשים וצומחים אלו מתקדמים כמתוכנן, ואנו מאמינים שאנו ממוצבים היטב לניצול הזדמנויות משמעותיות לפתרונות הדור הבא בתקשורת לוויינית, בשוק שנאמד במיליארדי דולרים.
"ברבעון זה קיבלנו הזמנות בסך למעלה מ-10 מיליון דולר בפלטפורמות לתמסורת סלולרית מעל לווין ואנו ממשיכים להתרחב ולהיות מובילים עולמיים בתחום. אנו מרוצים מההתקדמות של גילת בשווקי היעד שלה, ובהם: קישוריות בטיסה וקישוריות ימית, כמו גם מהצמיחה בשווקים לחברות וארגונים ביטחוניים ואנו צופים בנוסף הזדמנויות צמיחה נוספות.
"בהתחשב בביצועים החזקים והמתמשכים שגילת מציגה, אנו מאשררים את התחזית שלנו לשנת 2022, ומצפים להנות משנה נוספת של צמיחה איתנה בהכנסות וברווחיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה