השוק

עסקה משמעותית לגילת: תפרוש מערכות ב-12 מדינות נוספות באפריקה

חברת הסלולר הגדולה באפריקה הודיעה שתיכנס לפעילות בעוד 12 מדינות ביבשת ותעשה זאת באמצעות המערכות של גילת לווינים; לגילת יש כיום נוכחות באפריקה אך ההתפרשות המחודש הזו הופכת את הפתרון של החברה למעניין עוד יותר
ניצן כהן | 
צלחות לווין (צילום pixabay)
אחת החברות שצפויות ליהנות מגל ההשקעות בתשתיות ברחבי העולם היא גילת. במסגרת ההשקעה הגלובלית בתשתיות תקשורת ואינטרנט מנסים במקומות רבים בעולם להתגבר על בעיות גישה בשל טופוגרפיה קשה או מיעוט משתמשים באינטרנט.
הפתרון של גילת הוא אחד המרכזיים בתחום הזה ולמעשה גילת מחברת אזורים מרוחקים לאינטרנט ושירותי תקשורת לווינית ולכן הפתרון שלה מצויין למקומות כמו יבשת אפריקה.
חברת הסלולר הגדולה באפריקה הודיעה היום כי היא מתכוונת להרחיב את הפעילות שלה לעוד 12 מדינות באפריקה והיא תעשה שימוש במערכות של גילת בפרישה המחודשת הזו - ואלה חדשות מצוינות לגילת הן בתחום ההכנסות והן בתחום המוניטין.
גילת נמצאת בסך הכל בתקופה עסקית לא רעה ונראה כי יש אפשרות סבירה למדיי שהפעילות העסקית שלה תתרחב בשנים הקרובות בעסקאות מהסוג עליה הודיעה בשבועות האחרונים אבל המניה של החברה עדיין מדשדשת ולא לקחה חלק בחגיגה של השנה האחרונה ככל הנראה בגלל שבעלי מניות כמו מאיר שמיר וישי דווידי מימשו בתחילת השנה חלק מההחזקות שלהם בחברה, מה שהקרין באופן לא טוב על המניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה