השוק

עסקת הענק בוטלה – ואיירונסורס הישראלית ממריאה בוול סטריט

איירונסורס הישראלית זינקה ב-16% בתחילת יום המסחר בוול-סטריט, לאחר שיוניטי, שאיתה חתמה לאחרונה על הסכם מיזוג, הודיעה כי היא דוחה הצעה מצד מתחרה אמריקאית של איירונסורס לרכוש את יוניטי בתנאי שהמיזוג עם החברה הישראלית יבוטל
יאיר מור | 
עליות חדות בבורסה (צילום pixabay)
מניית IronSource, החברה הישראלית המספקת כלים לשילוב מנגנוני פרסום, מכירת טובין וניתוח ביצועים של המנגנונים הללו בתוך משחקים, פתחה את יום המסחר בוול-סטריט בזינוק אדיר של 16%, לאחר ש-Unity, החברה האמריקאית שתכננה להתמזג איתה, דחתה הצעה מתחרה שאיימה לבטל את המיזוג. מנייתה של יוניטי, לעומת זאת, פתחה את המסחר בירידה של 3%.
לפי הודעתה של יוניטי, הדירקטוריון שלה דחה פה אחד את הצעתה של AppLovin, חברה אמריקאית המציעה שירותים מקבילים לאלה של איירונסורס להפקת רווחים מאפליקציות. הצעתה של אפלאבין לרכישת יוניטי תמורת 20 מיליארד דולר, הותנתה בביטול המיזוג עם המתחרה הישראלית, שאותה הסכימה יוניטי "לבלוע" תמורת כ-4.4 מיליארד דולר.
"דחייתה של יוניטי את הצעתה החד-צדדית של אפלאבין מאשרת את הערך האסטרטגי הטוב יותר של המיזוג עם איירונסורס", מסרה החברה הישראלית בתגובה. "יחד, יוניטי ואיירונסורס תהיינה חזקות יותר, רווחיות יותר ומסוגלות יותר למיטוב של צידי היצירה והתפעול של העסק כאחד על מנת להביא את כל מה שיוצרים צריכים על מנת להצליח".
 
"הסינרגיות העמוקות המניעות את מיזוג איירונסורס-יוניטי חולשות על כל הפלטפורמות וההצעות של שתי החברות, ומדגישות את התחזיות הכספיות החזקות שלנו ל-EBITDA מותאם של מיליארד דולר עד סוף 2024 ו-300 מיליון דולר בסינרגיות EBITDA בשנה השלישית (למיזוג)".
"דירקטוריון איירונסורס נותר מחויב להשלמת שילוב אסטרטגי ופיננסי מושך זה ברבעון הרביעי של השנה, ובטוח כי הוא ייצור ערך טוב יותר למחזיקי המניות, הלקוחות והעובדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה