השוק

מה הביא את שגריר בחריין לביקור במפעל תנובה?

שגריר בחריין בישראל הגיע הבוקר (שלישי) לביקור מיוחד במפעל תנובה במהלכו קיבל סיור מבכירי חברת המזון 
מערכת ice |  1
השגריר ובכירי תנובה (צילום דוברות תנובה)
שגריר בחריין בישראל ח'אלד אל-ג'לאהמה ביקר הבוקר (שלישי) במטה יצרנית המזון תנובה במעמד חיים גבריאלי, יו"ר תנובה, אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה, מנהלי זרוע ההשקעות TNUVA VENTURES והנהלת תנובה. במהלך הביקור, זכה השגריר לסקירה מקיפה על קבוצת תנובה והאקוסיסטם הישראלי, ועל טכנולוגיות, וכן להצגה של שי כהן ה-CINO של החברה, על תהליכי הפיתוח בתחום הפודטק שהוקם לאחרונה בהשקעה של 5 מיליון שקלים ברחובות.
כמו כן, במסגרת הביקור, דנו שגריר בחריין בישראל ובכירי תנובה אודות שיתופי פעולה אסטרטגיים אזוריים להגברת יציבות מערכות המזון ובטחון המזון במדינות. חיים גבריאלי, יו"ר תנובה, בירך את השגריר ואמר "לשתי המדינות יש אינטרסים משותפים בהם קידום החדשנות בתחום המזון והביטחון לפיתוח, ייצור ושיווק מזון. השילוב של מצוינות תפעולית, לצד חדשנות מוצרית ועובדים מסורים ואכפתיים, הם שהופכים את תנובה לקבוצת המזון המובילה בישראל".
 
אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה אמר: "אנו מודים לשגריר על ביקורו ומקווים להמשיך ולהעמיק את היחסים בין שתי המדינות. היחסים הדיפלומטיים המתחזקים עם בחריין, אחת מהממלכות הבולטות והמובילות במפרץ הפרסי, הנם הזדמנות גדולה לכלכלה ולחברה הישראלית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבטיחו שתנובה תונפק עד קיץ 2022
    חן 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בינתיים לא פורסם אפילו התשקיף. חחחחחחח
    סגור