השוק

שלמה החזקות ברווח של 264 מיליון שקל, מחלקת דיבידנדים

שלמה החזקות פרסמה את הדו"חות הכספיים שלה לשנת 2022 והציגה גידול של 67% ברווח הנקי של חטיבת הרכב והאשראי בהשוואה לשנה שעברה
מערכת ice | 
אסי שמלצר (צילום ישראל הדרי)
שלמה החזקות פירסמה את הד"וחות הכספיים לרבעון השני ולחציון הראשון לשנת 2022, ומציגה גידול ברווחים ושיפור תפעולי בחטיבת הרכב. הרווח הנקי של חטיבת הרכב והאשראי בחציון הראשון של שנת 2022 מסתכם ב-264 מיליון שקל, גידול של 67% בהשוואה לחציון מקביל אשתקד. לאור התוצאות המצוינות החליט דירקטוריון החברה לאשר חלוקת דיבידנד בסך 50 מיליון שקל לבעלי המניות.
 
מהדו"ח הכספי שנמסר לבורסה לניירות ערך בת״א עולה שתחום הרכב והאשראי רשם גידול של 61% ברווח התפעולי ברבעון השני לשנת 2022 שהסתכם בסך של 225 מיליון ש"ח בהשוואה לרווח תפעולי בסך 140 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. כמו כן, הרווח התפעולי בחציון הראשון של שנת 2022, שהסתכם ב-414 מיליון ש"ח גדל בכ-67% בהשוואה לרווח התפעולי בתקופה המקבילה אשתקד, שהסתכם ב-248 מיליון ש"ח. עיקר השיפור ברווח נובע משיפור באי ניצולת של כלי הרכב, גידול בצי המניב ובדמי השכירות הממוצעים ומשיפור ברווחי ההון ממכירת כלי רכב יד ראשונה.
 
לדברי יו״ר קבוצת שלמה, אסי שמלצר: ״ענף הרכב בעולם ובפרט בישראל ממשיך לצמוח, אך עם זאת מתנהל לצד קשיים באספקה מול ביקוש העולה וגובר. אנו נמשיך לספק ללקוחותינו פתרונות מגוונים ולתת מענה איכותי בתחומים השונים בענף הרכב, וביניהם מכירת רכבים יד ראשונה, ליסינג, השכרת רכבים ומכירת רכבי יד שנייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה